Och pp är tydligen inte de enda heller. Tyvärr tror jag på beskyllningarna. Folk brukar fungera som de här brottslingarna beskrivs.
23 maj 2009, 09:07
Folivora
Medlem
Re: Pågående valfusk i sverige
Jag är - tyvärr - inte ett dugg förvånad över detta. Det är inte första (och med all sannolikhet inte den sista) gången som valsedlar "försvinner" från vallokaler. Vissa åsikter ska inte medborgarna ha och vissa partier är inte "godkända".
Kanske dags för vissa svenskar att bli lite mer ödmjuka när det gäller att kritisera andra länders valomröstningar och underförstått framhäva Sverige som ett föredöme.
23 maj 2009, 10:52
Savanten Svante
Medlem
Eller helt enkelt ta in valobservatörer från FN...
23 maj 2009, 13:55
Folivora
Medlem
Valobservatörer från FN låter som ett myycket bra förslag. Fast jag hade gärna sett lite ödmjukhet också
23 maj 2009, 18:49
Pemer
Medlem
Jag ska i alla fall garantera riktigheten i Botkyrka distrikt... 4, var det väl... utbildning på måndag kväll, sedan blir det en lång söndag i demokratins tjänst...
24 maj 2009, 02:19
Savanten Svante
Medlem
Botkyrka behöver en klippa som dig!
24 maj 2009, 03:00
Zombie
Moderator
Savanten Svante skrev:
Botkyrka behöver en klippa som dig!
Hela Sverige, skulle jag vilja påstå
Folivora skrev:
Valobservatörer från FN låter som ett myycket bra förslag. Fast jag hade gärna sett lite ödmjukhet också
Håller med om båda delarna. Tror allvarligt talat att valobservatörer från FN förutsätter en del ödmjukhet som Sverige inte besitter...