Ny tråd Svara på tråd  [ 43 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Maskulint/feminint 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Maskulint/feminint
Flia skrev:
Vilka homosexuella har du sett då?

Vanliga människor i Norrland och STHLM, bla en jag köpte hund av. Han och hans anhang varken sminkade sig eller bar klänning. Bögar kommer i alla skepnader. Men de har ett visst utseende och ett visst sätt. Och då menar jag inte klädstilen. De slappa handlederna är inte en myt. Flator är inte alltid bilmekaniker heller. Men de är alltid manliga på varierande sätt. Samantha Fox är ett bra exempel. Henne har jag ju inte träffas så klart, men hon har "nåt". Svårt att förklara, jag har gåvan att se helt enkelt.

25 januari 2010, 04:09
Medlem
sugmundfreud skrev:
Normal som gay? Ja, normal som i whatever. Men ingen kan ju påstå att en riktigt homosexuell kan dölja det. Man ser ju tydligt på en person om den är gay. Utseende, rörelser, sätt att vara.
Jo det är ofta lätt, särskilt efteråt men jag har iaf haft misstankar om ett antal som jag har fått reda på att de var whatever efteråt. Det är nog svårare om de döljer det dock.

I Thailand ska man visst ha tur om man kommer hem med något som inte är svårt att könsbestämma efter att ha raggat upp en thailändare på krogen.

25 januari 2010, 07:29
Medlem
sugmundfreud skrev:
Flia skrev:
Vilka homosexuella har du sett då?

Vanliga människor i Norrland och STHLM, bla en jag köpte hund av. Han och hans anhang varken sminkade sig eller bar klänning. Bögar kommer i alla skepnader. Men de har ett visst utseende och ett visst sätt. Och då menar jag inte klädstilen. De slappa handlederna är inte en myt. Flator är inte alltid bilmekaniker heller. Men de är alltid manliga på varierande sätt. Samantha Fox är ett bra exempel. Henne har jag ju inte träffas så klart, men hon har "nåt". Svårt att förklara, jag har gåvan att se helt enkelt.

Å andra sidan finns det en väldig massa heterokillar som ser ut som bögar. Och en massa flator som ser ut som om dom tänker ragga på närmaste yuppie-karl. Och en massa heterotjejer som ser ut som truckflator.

25 januari 2010, 13:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 43 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Som gäst saknar du privilegier.