Svarta hål finns visst, har kört in dolmen i ett sådant och hon med hålet uppvisade enorma
g(punkts)-krafter
.
Inget fejk där inte, är jag för skicklig för att gå på
, lyckades dessutom dra mig ur det svarta
hålet, förbi händelsehorisonten, för att därefter göra en snabb tidsresa från bostadsområdet
i fråga, det var för suspekt.
Har landat något efter att ha överkonsumerat benzo kraftigt, ska tyvärr till psykolog på måndag,
hon måste föras bakom ljuset, husläkare tisdag, tuff uppgift där att få av henne riktigt kraftiga
smärtstillande, psykiater onsdag samma där, föras bakom ljuset, cs-mottagning fredag blir inga
problem.
Men ett problem har under denna intressanta dag dykt upp, när jag skulle ut med hunden och
kände mig lite nere så kom jag på att man kanske skulle prova att fyrdubbla medikinett dosen,
för att höja stämningen lite, det var ett smart drag, skrattade som en dåre åt en fånig stubbe,
att hunden hoppade ner i ett skitdike var så jävla kul att tårarna rann, härlig upplevelse!
Problemet är att imorgon 07.30 ska jag infinna mig på hc för provtagning, och pissprov av allt
helvete ska tas med, kom just på att det kanske jag borde tänkt på tidigare... märks det om
man tar hundens morronpiss istället?
Kom på en händelse idag i skogen där den poppade upp ur minnets djupare vindlingar. Jag hade
varit och till Uppsala med en kvinna för att äta, umgås och låta henne gå och titta i den stora
kyrkan, något jag vägrade och gav fan i.
När dagen blivit kväll och vi skulle åka hem så undrar hon hur lång tid jag trodde det skulle ta
att åka mellan Uppsala-Gävle, tja sa jag 20-25 minuter. Hon skrattade ut mig och hånade sedan
min bil
, då var handsken kastad, det blev en underbarbar resa! ju fortare jag körde ju smalare
blev synfälltet och jag fick någon sorts tunnelseende som gav mig en känsla av att flyga fram
genom ett slags tidlöst landskap, helt olikt verkligheten, en mycket behaglig och underbart
endorfinsprutande resa som jag inte minns mycket mer av än just njutningen.
Om hon sa nåt under resan minns jag inte men skulle säkert inte uppfattat det, när vi stannade
och jag vände mig mot henne och sa "titta jag hade rätt!" då öppnar hon dörren och spyr
bara för att hon hade fel.
inte fick jag sätta på henne heller, svårflörtad jävel...
Man blir mer levande av att låta bli somliga mediciner har jag märkt, varför vill läkarna inte att
man ska må riktigt bra? mitt expriment går vidare, det gäller bara att hantera vissa dippar.
Råkade slira ur trådens ämne men återgår dit, "Tsar Bomba" var från början planerad att vara
dubbelt så stor men ändrades av någon anledning jag glömt, vad skönt det är att glömma.
"I don't want to be buried in a Pet Sematary, I don't want to live my life again."