Ny tråd Svara på tråd  [ 89 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Juholt - Sanningens försvarare? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Juholt - Sanningens försvarare?
Ah, Det Mäktiga Verkställande Utskottet gick emot pravdas linje och valde en svetsare från Norrland :) Kanske duger det med.

27 januari 2012, 17:25
Moderator
Ja, det kan nog bli spännande. På tiden att det blir någon som vet vad saker kostar.

27 januari 2012, 19:05
Medlem
Puh! Juholt sparkad och sossarna sammansvetsade av en svetsare - WOW! Opinionssiffrorna har vänt och nu riktas blickarna mot Alliansen och deras tabbar. Tid att andas ut en stund.

8 februari 2012, 23:31
Medlem
Inlägg Re: Julholk - Sanningens försvarare?
Julholk, ja god jul då!

24 april 2012, 03:18
Medlem
Debbido skrev:
Puh! Juholt sparkad och sossarna sammansvetsade av en svetsare - WOW! Opinionssiffrorna har vänt och nu riktas blickarna mot Alliansen och deras tabbar. Tid att andas ut en stund.
Nu är tiden slut, det fanns skit i fogarna. Stefan Löfven har ändrat sin ståndpunkt i flera frågor.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14818368.ab
Ännu ett vindflöje som far omkring, planlöst.

Men det gick ju bra så länge han höll käften... :?

12 maj 2012, 15:55
Medlem
Bild

12 maj 2012, 16:25
Medlem
*snor en bild till*

Bild

12 maj 2012, 17:36
Moderator
Är det vindflöjleri då eller är det vanligt sunt erkännande av att verkligheten har visat att man hade fel, så då får man göra på ett annat sätt? Det sistnämnda brukar inte dagens massmedialogik tillåta: mallen är gjord så att man då ska framställa det som vindflöjleri. (Samtidigt som man gärna får klaga över att politiker aldrig kan erkänna fel.) Jag har inte hängt med så att jag vet, men kvällspressen är inget jag litar på i sådana här sammanhang.

12 maj 2012, 18:58
Medlem
Zombie skrev:
Är det vindflöjleri då eller är det vanligt sunt erkännande av att verkligheten har visat att man hade fel,
Jag kollade upp källan:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3071&artikel=5098317
Där bearbetas tre frågor.
Regeringens ungdomsrabatt: Där verkar han uppriktigt ha tagit till sig nya kunskaper.
Kärnkraft och uranbrytning: Där är han mycket tydlig om att han byter åsikt efter vilken roll han har.
A-kassan: Där var ingen ändring i åsikt, utan fortsatt elitiskt system som skall utestänga stora delar av de arbetslösa.

12 maj 2012, 22:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 89 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Som gäst saknar du privilegier.