Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
NLP-erfarenheter 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: NLP-erfarenheter
Solenoid skrev:
Däremot så läste jag en bok som heter "att leva ett liv, inte vinna ett krig", och den var riktigt bra. Den enda jag har läst som var något att ha. Inga klyshgrejer - OCH - detaljerade beskrivningar hur man ska kunna genomföra de där sakerna som andra böcker bara beskriver som "genomlid", "acceptera" eller "välj glädje" och andra vaga uppmaningar.
Författaren är mer konkret och MYCKET mer ödmjuk är t.ex. Kay Pollack. Liten och billig bok är det också.

Hm, jag har hört från annat håll också att den ska vara bra, ska läsa den. Beställde den nu, så jag får väl återkomma med en rapport. Just det där med detaljerade beskrivningar låter bra. Tveksam till böcker som uppmanar till "Välj glädje!". Jo, jag skulle gärna välja det, men hur gör man...

5 maj 2009, 22:19
Medlem
Inlägg Re: NLP-erfarenheter
Fick hem "Att leva ett liv, inte vinna ett krig" häromdagen, och idag har jag försökt läsa lite i den. Inser själv hur dåligt jag mår när jag inte ens orkar läsa en bok. Blir nog ett antal omläsningar innan det går in. Vad det där med att orka göra övningarna beträffar, så jodå. Bara inte just nu. Jag får återkomma om detta.

13 maj 2009, 15:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.