Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Könshormonerneras inverkan på personliga egenskaper? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Könshormonerneras inverkan på personliga egenskaper?
jag hade jätteproblem med mensen när jag var tonåring så jag fick olika hormonstabletter mellan 11-15 innan jag fick en sort som passade mig och jag säger bara en sak: stackars min omgivning, att de orkade med mig! jag hade tydligen minst lika mycket hormoner i mig som en höggravid kvinna, och ändå var jag tydligen väldigt lugn av mig, kunde tydligen ha varit mycket värre... tur att jag inte var det, för då hade de nog låst in mig nånstans och tappat bort nyckeln :P

men jag mår i alla fall mycket bättre nu, får pms typ 2 ggr per år, vilket ironiskt nog är då jag får mensvärk från helvetet med, så jag brukar sätta upp en varningsskylt på dörren då och sedan låsa dörren, just för att inte ha ihjäl nån :P

fast Ron verkar vara fylld av hormoner han med just nu

14 april 2011, 18:50
Medlem
Inlägg Re: Könshormonerneras inverkan på personliga egenskaper?
dreamtears skrev:
jag hade jätteproblem med mensen när jag var tonåring så jag fick olika hormonstabletter mellan 11-15 innan jag fick en sort som passade mig och jag säger bara en sak: stackars min omgivning, att de orkade med mig! jag hade tydligen minst lika mycket hormoner i mig som en höggravid kvinna, och ändå var jag tydligen väldigt lugn av mig, kunde tydligen ha varit mycket värre... tur att jag inte var det, för då hade de nog låst in mig nånstans och tappat bort nyckeln :P

men jag mår i alla fall mycket bättre nu, får pms typ 2 ggr per år, vilket ironiskt nog är då jag får mensvärk från helvetet med, så jag brukar sätta upp en varningsskylt på dörren då och sedan låsa dörren, just för att inte ha ihjäl nån :P

fast Ron verkar vara fylld av hormoner han med just nu

Synd om dig att du får så ont, men det är ju jäkligt reko att du varnar "morrar innan du hugger"
jag var tillsammans med en kvinna som viftade på svansen innan hon högg :evil: !
Det skulle hon inte gjort för hon åkte ut.
Mina vår hormoner är många och vilda nu! ylar som en varg!! :lol:

14 april 2011, 18:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.