Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
En riktig människa 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: En riktig människa
Savanten Svante skrev:
Ron Jeremy skrev:
Bandspelare

Bild

En sonykassett tror jag!

90 minuters :lol: . 45 minuter på varje sida *nostalgirunkar*.

12 februari 2011, 02:06
Moderator
Så den modellen ska man alltså stoppa i sin kvinna, och så snurrar man bandet genom att jucka, och slidan fungerar som tratten på en trattgrammofon, så man får litet trevlig bakgrundsmusik ifall akten skulle visa sig tråkig. Okej. Men var sitter uppspelningshuvudet? :shock:

Senast redigerad av Zombie 12 februari 2011, 02:19, redigerad totalt 1 gång.

12 februari 2011, 02:16
Medlem
Zombie skrev:
Så den modellen ska man alltså stoppa i sin kvinna, och så snurrar man bandet genom att jucka, och slidan fungerar som tratten på en trattgrammofon, så man får litet bakgrundsmusik ifall akten skulle visa sig tråkig. Okej. Men var sitter uppspelningshuvudet? :shock:

Jaha är det därför kvinnorna låter så förbenat mycket vid sex. :shock:

12 februari 2011, 02:18
Medlem
Ufo skrev:
Med andra ord faller Yetins argument. För sådär resonerar alla normalt funtade människor.
Man skiljer på helt enkelt på djur och människor. Även på hundar som blir en familjemedlem görs det så.

Han har väl inte sagt att man inte skiljer på människor och djur? Han har ju bara sagt att empati-mekanismerna vi människor har fungerar och är aktiva inte bara i människa-människa-kommunikation utan även människa-djur. Det är ju allmänt känt tror jag att människor som är destruktivt onda (psykopater) har nedsatt empatisk förmåga gentemot djur, dom plågar djur och sån skit som barn. Hos såna människor har viktiga delar av hjärnan skrumpnat ihop helt.

Jag tycker att det är grava fel i huvudet på människor som ogillar djur. En människa som inte tycker att kattungar är söta eller som inte vill gosa med en liten hundvalp är SJUK SJUK SJUK SJUK SJUK I HUVUDET!

12 februari 2011, 09:22
Medlem
antikropp skrev:
Ufo skrev:
Med andra ord faller Yetins argument. För sådär resonerar alla normalt funtade människor.
Man skiljer på helt enkelt på djur och människor. Även på hundar som blir en familjemedlem görs det så.

Han har väl inte sagt att man inte skiljer på människor och djur? Han har ju bara sagt att empati-mekanismerna vi människor har fungerar och är aktiva inte bara i människa-människa-kommunikation utan även människa-djur. Det är ju allmänt känt tror jag att människor som är destruktivt onda (psykopater) har nedsatt empatisk förmåga gentemot djur, dom plågar djur och sån skit som barn. Hos såna människor har viktiga delar av hjärnan skrumpnat ihop helt.

Jag tycker att det är grava fel i huvudet på människor som ogillar djur. En människa som inte tycker att kattungar är söta eller som inte vill gosa med en liten hundvalp är SJUK SJUK SJUK SJUK SJUK I HUVUDET!

Eller kanske allergiskallergiskallergisk i huvudet?

Gosar du med små ödlor också?

12 februari 2011, 09:41
Medlem
Men allergiska människor brukar ju gilla djur också. En del drar till med allergier för att djur är smutisga, grisiga och äckliga och dom kanske inte vill ha ett knippe hundar som drar in och sabbar deras Feng Shui-fascistiskt städade hem men kan gilla djur ändå.

Hur små ödlor pratar vi om? Ja men ödlor, ormar och grodor är också söta och gosvänliga. Lite svårare för insekter men gillar sniglar. Lite slibbigt att gosa med sniglar, men jag lyfter dom ifrån cykelbanor så att dom inte blir ihjälkörda.

12 februari 2011, 10:21
Medlem
Ufo skrev:
sugmundfreud skrev:
Nej, om våldet är begånget mot mig eller till mig närstående dödar jag helst personen själv. Vi har ett okej rättsystem i Sverige och en människa lever längre än en hund. Personen kan sitta och snickra möbler åt jysk, precis som Hagamannen.

Hundar är nyttodjur som människan valt att avla fram. Då skall de fungera som nyttodjur. Inte killing machines. En hund lever cirka 10 år. Denna livstid ska inte vara en tid av sjukdom, rädsla, rehab och sönderbitna barn.

Personligen ser jag ingen känslomässig skillnad på att ha ihjäl en farlig hund
eller farlig människa, förstår inte skillnaden, båda är ju i så fall livsfarliga, och
ingen har större rätt en den andre till sitt liv.
Däremot finns praktiska d.v.s. fängelsestraff.
Kanske att jag känner mer sympati för en farlig hund för i princip så är det
i 100% av fallen en människojävel som förstört dem.
Även om en farlig människa kan ha haft ett helvete så har den ett eget VAL,
det har inte djuret.

12 februari 2011, 12:10
Medlem
antikropp skrev:
Lite slibbigt att gosa med sniglar, men jag lyfter dom ifrån cykelbanor så att dom inte blir ihjälkörda.

Det var lite kul för jag är också snigelräddare :)

12 februari 2011, 12:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Som gäst saknar du privilegier.