Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Mitt möte med NYA left is right! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Mitt möte med NYA left is right!
Kommer svante att skriva om skitskallar igen?

...

Näe! Jag är imponerad. Jag tror faktiskt på nya left is right.

Jag törs nog säga att nystarten av leftisright har mycket större chanser än gamla att fungera. Lennart har inte så jävla bråttom med expandering, han har bra ideer, och han lyssnar. Det där med att lyssna var förra ledningen fruktansvärt dålig på, enligt uppgift.

Öberg från förra ledningen var med i början av nystarten, men nu är han inte med överhuvudtaget, inte som delägare, inte som medarbetare. De som finns är Lennart Jönsson och vd Klas Gustafsson.

Min kritik gäller fortfarande, men den gäller gamla konstellationen. Den ligger kvar på hemsidan, men den gäller som sagt den gamla leftisright, som gick i konkurs 2009.

Jag kan inte se in i framtiden och jag kan inte läsa tankar, men jag tror på nya left is right.

... och jag behåller domänen ett tag till, och tar gärna emot information om hur det går med nya left is right!

6 oktober 2010, 23:49
Medlem
Inlägg Re: Mitt möte med NYA left is right!
Artikel: http://www.foraldrakraft.se/arbete/left ... yckas.html

6 oktober 2010, 23:54
Medlem
Dåligt att de inte uppdaterat hemsidan innan de går ut i media.

Första träffen med "left is right" site:.se på google.se ger btw ->
Left is right är igång igen. Skitskallar!- Aspergerforum.se
Man ser denna tråden precis under iofs.

Misa finns på http://www.allabolag.se/5564735230
Undra hur mycket de köpte namnet "left is right" för?

7 oktober 2010, 14:43
Medlem
Timeless skrev:
Första träffen med "left is right" site:.se på google.se ger btw ->
Left is right är igång igen. Skitskallar!- Aspergerforum.se
Man ser denna tråden precis under iofs.

Fel.. Var visst liknande trådar på aspergerforum och man måste ställa in i google så att det är inom den senaste veckan sidan ändrats.

http://www.google.com/search?q=%22left+ ... d=0CAYQpwU

7 oktober 2010, 14:54
Medlem
Jag väntar med lovorden tills jag sett konkreta resultat och inte en massa tjusigt politikerpladder.

7 oktober 2010, 16:35
Medlem
Krigarn skrev:
Jag väntar med lovorden tills jag sett konkreta resultat och inte en massa tjusigt politikerpladder.
Själv tycker jag det verkar lovande iom att de inte verkar fokusera sig på dagisplatser som alla andra liknande verksamheter gör. Ska man bli vinstgivande på tid och inte fokusera sig på bidrag måste man nog nästan alltid engagera de anställda och det gör man inte med skitlöner eller anställer människor i ledarposition som tror att de andra aldrig kommer att åstadkomma något. Ibland måste man chansa.

Fast det blir nog inte svårare att få arbete där sen när det plussar iofs men chansen för att få bättre förutsättningar borde vara högre ju tidigare man satt in foten.

7 oktober 2010, 16:54
Medlem
Krigarn skrev:

Det är bra. Jag kan ju avslöja vad som övertygade mig.

Jag trodde att de skulle vara trevliga en stund, och sen köpa min protestdomän för x kronor, sen skulle allt vara avslutat.

Nix. Domänen är min, vi ska ha fortsatt kontakt, jag har fortsatt möjlighet att jävlas på leftisright.nu om de börjar sköta sig som förra ledningen.

7 oktober 2010, 18:37
Medlem
Savanten Svante skrev:
Krigarn skrev:

Nix. Domänen är min, vi ska ha fortsatt kontakt, jag har fortsatt möjlighet att jävlas på leftisright.nu om de börjar sköta sig som förra ledningen.

Det tycker jag låter utmärkt! Vi måste ha kanaler för direktkritik och tala för oss.

8 oktober 2010, 16:03
Medlem
Krigarn skrev:
Savanten Svante skrev:
Krigarn skrev:

Det tycker jag låter utmärkt! Vi måste ha kanaler för direktkritik och tala för oss.

Jup! Och jag är fortsatt intresserad av att höra om left is right, både positivt och negativt.

8 oktober 2010, 19:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.