Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Psykopater - extrema NTs? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Psykopater - extrema NTs?
Det du beskriver skulle kunna vara min senaste psykopatstalker på pricken. Han tror han är ett politiskt geni som är kapabel att avgöra varför världspolitiken ser ut som den gör och även ge ledare över nationer förslag på hur de bättre kan regera. En nolla. Han skriver även böcker och sysslar med diverse projekt som alla blivit föremål för stort löje. Undermåligt, taffligt och komiskt. Precis så som du beskriver psykopater. Han ser inte själv att det han skriver är komiskt, att hans arbeten och idéer är hjälplöst efterblivna. På gymnasiet var han sedd som lustiga gubben ungefär. En tomte som kunde ge goda skratt eftersom han hade så många knäppa idéer. Ingen tog honom på allvar och ingen gör det nu heller, utanför internet.

Att verkligen inte bli tagen på allvar av någon måste vara ett hemskt öde.

Min första stalker var som sagt uppenbart förståndshandikappad, min andra är väldigt intelligent men på ett så enkelspårigt och handikappat sätt att han också framstår som förståndshandikappad när man ser och hör honom IRL. På internet filtrerar han bort en del av det som gör att folk skrattar åt honom, t.ex ekorrösten och sitt komiska yttre.

26 november 2009, 01:37
Medlem
Men alltså om han är hetero kanske vi skulle tussa ihop dem :lol: . Två ekorrpigga missfoster i en källare. Som avlar barn, designade att erövra världen.

26 november 2009, 01:42
Avslutat konto
sugmundfreud skrev:
Men alltså om han är hetero kanske vi skulle tussa ihop dem :lol: . Två ekorrpigga missfoster i en källare. Som avlar barn, designade att erövra världen.

Bra idé faktiskt. Båda skulle nog bli av med oskulden på det sättet.

Han som stalkar mig ser inte riktigt vad andra ser och inser inte att normala, friska tjejer aldrig skulle röra vid honom. Han tror gång på gång att han kan ha chans på tjejer som är så way out of his league att det är bisarrt. Varje gång han blir ratad växer kvinnohatet inom honom och för att ventilera behöver han sitt tvångsmässiga psykopatstalkande. Om han fattade att fula missfostertjejer är inom hans räckvidd skulle han kanske inte vara så sexuellt frustrerad. Nu är det dock några av de fräschaste och finaste tjejerna han verkar sikta på, en sån han aldrig kommer få röra i med tång. Just den biten är kanske det mest komiska, hur han utan att förändra eller förbättra eller på något sätt förädla sig själv annat än genom Wikipedia fortsätter att enträget göra sig till åtlöje genom att stöta på tjejer som skrattar åt honom eller säger "eeew". Haha.

26 november 2009, 01:43
Medlem
Tyvärr har hon problem med penetrering säger hon, (ja, de är gränslösa och olämpliga, de små liven) men annars skulle hon nog gladeligen rida hans stolta erektion.

26 november 2009, 01:49
Medlem
Men vad ni håller på...! Man kan ju tro att ni är beroende av de ni inte gillar...

28 november 2009, 00:55
Medlem
... medberoendets gemenskap i avig tappning?

28 november 2009, 01:52
Medlem
Jag är beroende! Skräckblandad förtjusning är en viktig känsla för mig. Sådana här människor vi pratar om ger mig det. Ibland skäms jag för att jag i princip mobbar dem, men det är som när jag var barn och retade utvecklingsstörda. Eller som när jag och en killkompis lärde en Downis att säga könsord. Jag brukar även förfölja Downisar inne på affärer för att få äcklas och förtjusas av deras fulhet. De har någon slags anti-karisma som jag dras till i hemlighet, de får inte veta om det.

Kan även jämföras med när man kollar på ogrish, mondo gore & bizarre, lemlästade lik, sjuka porrfilmssekvenser etc.

28 november 2009, 06:10
Medlem
Jag är en smyg-Aspergerstalker. Jag älskar skvaller. Jag spionerar på folk på Lunarstorm, facebook, läser folks internetdagböcker mm och gottar mig.

28 november 2009, 06:12
Medlem
Ämnet, Hallå! Dog det bara och helt plötsligt...
blev ointressant där då , fr.o.m. i slutet av nov. 09?(?)
Efter att ha läst igenom den dialogiska utvecklingen i och med dess intensitet,
finner jag det något märkvärdigt att Det "bara" tog slut där så snabbt!!
Vad hände-r?...

10 augusti 2010, 03:55
Medlem
Finns andra psykopattrådar på forumet numera ;)

17 augusti 2010, 20:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.