Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 84, 85, 86, 87, 88
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Tränade ikväll!
Yey.


2 april 2017, 23:26
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag har varit ledig från internet ett tag och gjort en del annat, bland annat har jag åkt skidor som en tokig nu när det äntligen blev riktig vinter ett tag. Totalt blev det sju turer på sammanlagt lite drygt 17 mil. Den längsta turen blev 3½ mil. Mycket egen spårning (= bra träning för benmuskulaturen) i ganska djup snö (för att vara här där jag bor) förutom i slutet då det var skare. Vallning, höga pjäxor + snölås, fjäll(-hybrid-)skidor, en del sol och förstås det viktigaste av allt: matsäck med hembakt.


21 mars 2018, 00:55
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
I hair professional men your one Dell, among other pitchfork sick 2.2 pounds measure north over.


21 juli 2018, 12:04
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Spring själv så får du se hur roligt det är!

Läs ovanstående som aspie och som NT. Förstå andemeningen.


15 december 2018, 23:07
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
lajk! Å nån annan än jag skriver här! LAJK!


19 december 2018, 11:41
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Japp!
Ikväll blev det gymmet, övervägande styrka. Men lite kondition. Försöker mest pumpa ovandelen av rumpan, vill ha en hylla där. Afrikansk hylla.


19 december 2018, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Gymträning även i förrgår.
Körde kondition på bandet, cykeln och på trappmaskin och sedan styrketräning. Gick nog igenom i stort sett hela kroppen, inklusive armar, rygg, bröst och lite mage till och med. Överkroppen brukar jag annars fuska med.
Sedan stretch, upp i brygga och diverse djupstretching.
Fick minimalt med träningsvärk dock. Får ta i hårdare nästa gång.


31 december 2018, 14:22
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Tränade hyfsat ordentligt igår och körde lite småpump även idag. Ska ut ikväll och vill att rumpan ska sitta där den ska.


4 januari 2019, 16:46
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag har blivit yogafreak och tränar 3-7 gånger per vecka. En och annan gammal jympalärare skulle tappa haken på backen om de visste. På kuppen har jag gått ner ett par storlekar i kläder och upp en storlek i skor.

Vidare har jag blivit meditationsnörd. Jag mediterar dagligen, för loggbok över det och hänger på forum där olika praktiker diskuteras och folk ger varandra feedback. Nyligen fick jag ett stipendium som ger mig möjlighet att träna för Michael Taft i tio veckor, på distans.


5 februari 2019, 19:44
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag hände något som aldrig har hänt mig förut. En professionell träningsinstruktör som gick på samma yogapass som jag pratade med mig som från en riktig träningsmänniska till en annan.


13 februari 2019, 02:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 84, 85, 86, 87, 88


Som gäst saknar du privilegier.

cron