Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Stockholm 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Ingen?


28 oktober 2016, 20:15
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Skåneboende här. Hoppas ni får ihop nåt bra socialt jox!


28 oktober 2016, 20:53
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
I veckan då?

:D :D :D :D
Säg en dag.
Eller har alla fortsatt tvättstuga och strumpinköp på schemat?


30 oktober 2016, 17:30
Moderator
Inlägg Re: Stockholm
Äsch också! Jag brukar ju vara i Stockholm ofta annars, men de barnfria helgerna resten av året har jag uppbokade. Jag kommer att åka till Gotland två av dem.


31 oktober 2016, 19:47
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
I min kalender står det att jag ska supa, knulla och slåss på onsdag (vilket känns lite konstigt, men om det står i kalendern, då måste det ju vara rätt), så då kan jag inte, men torsdag går bra: Vad har CodeRedAlert (konstigt namn!?) för roligt på gång?


1 november 2016, 06:50
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Supa, knulla och åka hiss är bätre.


1 november 2016, 06:53
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Hiss? Vaförslag? Är det något nytt påfund? Vad det än är är det utan tvekan något slags omoral inblandat.


1 november 2016, 07:08
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
moralistgubbstrutt skrev:
I min kalender står det att jag ska supa, knulla och slåss på onsdag (vilket känns lite konstigt, men om det står i kalendern, då måste det ju vara rätt), så då kan jag inte, men torsdag går bra: Vad har CodeRedAlert (konstigt namn!?) för roligt på gång?

Torsdag har jag inget på gång. Vad ska vi hitta på?

Brukar du alltid supa, knulla och slåss på onsdagar? :10:


1 november 2016, 23:39
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Ja, onsdagar är liksom heliga. Det är viktigt för den allmänna konstitutionen och stärkande för den personliga moralen att föra ett regelbundet leverne med fasta rutiner, så att en inte hänfaller åt perversion.


2 november 2016, 04:47
Medlem
Inlägg Re: Stockholm
Citera:
Torsdag har jag inget på gång. Vad ska vi hitta på?


Supa, knulla och slåss orkar jag nog inte göra två dagar i rad, så det utgår. Då återstår väl bara att åka hiss, förmodar jag!? Emellertid har väl du som träffcoach en noga genomtänkt detaljplan...


2 november 2016, 05:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron