Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Jaja, hoppas vi alla tre eller fler kan ses vänskapligt nån annan gång. Jag hade sett lite fram mot detta. Men vi får prova igen senare.


16 februari 2013, 01:55
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Jag hade verkligen sett fram emot det jag med men jag kan nog vara lite för intensiv.


16 februari 2013, 01:56
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Stockholmsjävlarna gör reklam för eländet oxå, varje jävla dag :P


16 februari 2013, 01:59
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Men... vad är det här nu då?! :( :03:


16 februari 2013, 12:02
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Schueberird skrev:
Okej, då ställs träffen in, eftersom jag tydligen är instabil och bestämt mig för att bränna alla broar.

Inga broar brända för mig. Mina broar är brandsäkra.


16 februari 2013, 13:59
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT
Förlåt allihopa att det blev kaoz nu, men jag tog mig vatten över huvudet med allt det här. Jag har inget emot någon av er, men det blev för jobbigt med en massa nytt folk.


16 februari 2013, 17:08
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT
Är det för att jag frågade om att "gå och dricka alkohol" och det tolkades som "supande"? Supande för mig, är att man dricker väldigt många öl eller vräker i sig alkohol i mängd. Jag tänkte mig mer att dricka en öl eller ett glas vin och sitta och prata. Supande är någon annans tolkning.


16 februari 2013, 18:59
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT
Jag tror inte att någon skall ta något personligt överhuvudtaget. Schueberird säger ju att det blev för mycket att möta flera nya människor. Det handlar alltså inte om något som någon sagt eller gjort.


16 februari 2013, 19:05
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT
Kollektiv psykos, låt det vara :P


16 februari 2013, 19:10
Moderator
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT
Mina broar är också brandsäkra. För övrigt kan jag ju bränna broar själv utan att jag kan nå dem som kanske tror att jag gör det på pin kiv eller som ett fult sätt att visa ointresse. Har kunnat åtminstone.

Men det vore tråkigt om inte någonting blev av. Säger jag rätt ut i luften. (Nej, jag skrev aldrig i den här tråden. Jag vet aldrig vilket skick jag är i när det gäller och ville inte att något skulle hänga på mig.)


17 februari 2013, 17:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron