Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Vårsalong på Liljevalchs? - INSTÄLLT 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Eventuellt raggat upp en tredje GBGare. Får se om viljan kvarstår hos vederbörande efter tillnyktring.


9 februari 2013, 00:59
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Yetin skrev:
Eventuellt raggat upp en tredje GBGare. Får se om viljan kvarstår hos vederbörande efter tillnyktring.


Woop woop!


9 februari 2013, 14:00
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Var och en deltar på eget ansvar: Jag kommer inte ta något gruppansvar, så folk får klara sig själva.

Dessutom vill jag helst tidigarelägga starten till 11 eller 12. De som inte kan komma då får väl droppa in senare.

Kvällen är fri. Något supande kommer jag inte vara med på, så jag lär väl åka hem efteråt.


15 februari 2013, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Schueberird verkar instabil. Jag vill till STHLM men inte till denna träff.


16 februari 2013, 01:39
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Du kan väl ha din egen träff i Stockholm då!? Om ni skulle råka se någon som ser ut som jag, så kan ni väl moona, eller nå't, typ synkront.


16 februari 2013, 01:42
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Jag vetefan vad jag gjort för att förarga dig men jag stannar hemma så slipper du mig.


16 februari 2013, 01:43
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Okej, då ställs träffen in, eftersom jag tydligen är instabil och bestämt mig för att bränna alla broar.


16 februari 2013, 01:47
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Alla verkade så trevliga. Jaja.


16 februari 2013, 01:47
Avslutat konto
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Synd om träffen ställs in men jag uppfattade det som du var sur på mig och Yetin och då är det väl bäst vi stannar hemma.


16 februari 2013, 01:48
Medlem
Inlägg Re: Vårsalong på Liljevalchs?
Det är inget som ska tas personligt.


16 februari 2013, 01:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 52 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron