Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Göteborgsfredagskväll 4/1 eller 11/1? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Göteborgsfredagskväll 4/1 eller 11/1?
Kopierar in vad jag skrev på andra forumet:

Fick höra att det AS-vänliga Alta Marea på Linnégatan ska stänga.

Vore kul om vi gick dit och testade deras mat och utnyttjade deras alkoholpriser innan dess.

Så jag föreslår att vi går dit på AW en fredag så snart som möjligt. Idag har jag svårt, men nästa fredag.

De öppnar sin AW 15:30 och serverar maten till 18 har jag för mig. Italiensk buffé kostar 56 kr, och vin eller öl 39 kr sedan och resten av kvällen (husets då, finns såklart dyrare).

Vi har varit här efter mattiden några gånger, och återkommer p.g.a. priset och miljön som är lugn jämfört med annat.

Anmäl er i tråden så att andra kan se att eller vilka som kommer, och PM:a vid frågor eller om ni vill ha mitt telefonnummer/privata email.

Diskutera också gärna här om vilken dag som passar bäst! För mig är det 4/1, och jag har fått input från en till att 4/1 passar bäst även för den personen.

OBS: Vid för litet antal anmälda kan aktiviteten ställas in, så håll koll, gärna ända till förmiddagen samma dag! Jag kommer inte att åka in om alla är avanmälda utom någon som kanske kommer/kommer senare eller så eftersom jag är för rädd för att sitta och äta ensam (här i alla fall, kanske går bra på vissa andra ställen som jag redan känner till matservergingen på). Det händer ofta att folk avanmäler sig i sent, så var därför beredd.

OBS igen: vid ev avanmälan, avanmäl helst så det syns i tråden, så att andra inte tror att någon kommer som sedan inte kommer.

Bra om vi planerar in att ses en stund före på lämpligt ställe, t.ex. Järntorget 15:15, eller Prinsgatans hållplats 15:20. Det får vi bestämma senare och beror på vilka som kommer vad som passar bäst.


28 december 2012, 08:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron