Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Stadsmuseet 8 december 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Stadsmuseet 8 december
Vi kör ett nytt museibesök 8 december. Stadsmuseet blir det då, på samma ställe som den där mezebuffen vi var på förut. Inträde 40 kr om man inte redan har biljett.


29 november 2012, 13:18
Avslutat konto
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Jag kommer inte. Jag har massor av testningar och grejer hela nästa vecka och vill bara ta det lugnt under helgen.


29 november 2012, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Några som tänker komma? Om det bara är jag som är intresserad så kanske det inte blir något? Behöver planera in något annat i så fall (försöker hitta på saker med min man, och det är lite liknande aktiviteter).

Om flera kommer på detta, så tänkte jag ta med min 12-åring. Han är också NPF:are, lite mindre AS än jag, men mer ADD. Han gillar också att äta på Lydias :lol: och sade att han varit med sin mormor på stadsmuseet och att det var intressant där.


3 december 2012, 23:08
Medlem
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Vet ännu inte vad jag ska göra i helgen. Kan mycket väl tänkas att jag går med till stadsmuseet om jag är i stan, men vill inte bestämma det nu.


3 december 2012, 23:34
Medlem
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Vi kan ta det nån annan gång om det blir få som kommer.


4 december 2012, 17:51
Medlem
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Inget ytterligare intresse har visats och jag har inte ont om nödvändiga sysslor att göra istället så vi kan väl ta det nån annan gång (nästa år).


6 december 2012, 13:40
Medlem
Inlägg Re: Stadsmuseet 8 december
Jag planerar att vara dödssjuk hela helgen, följer dock gärna med om det blir vid annat tillfälle.


7 december 2012, 04:58
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron