Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Göteborg 17 november 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Göteborg 17 november
Dagen efter Mezebuffén håller jag i vanlig ordning lördagsträff på AAF, från kl 13.

http://www.autism.se/district_content.asp?nodeid=74238

Den som ej hittar: kontaktuppgifter till mig kan man lätt stalka sig fram till om man är sån, annars kan man PMa och fråga mig eller SMSa det nummer som står på hemsidan (vi är två jämlika träffansvariga för redundans!).


12 november 2012, 14:26
Medlem
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Har tyvärr svårt att komma iväg på lördagarna som du märker. Men jag håller kollen på tiderna, och kommer om jag finner några luckor. Phi Phi Thai var ett bra ställe! :lol: :lol: :lol:


12 november 2012, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Tänkte åka iväg idag. Kan vi äta på Phi Phi i så fall? :07: Är 95 % säker på att jag kommer, men kommer att komma för sent dock eftersom jag nyss vaknade.


17 november 2012, 12:20
Medlem
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Är på väg! Kommer ca 13:30 :D


17 november 2012, 13:26
Avslutat konto
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Jag kommer inte idag; är för trött efter igår och ska passa på att plugga medan mina föräldrar är med sitt barnbarn på bio. :) Jag kommer åka på någon AAF-träff i december har jag tänkt, men det får vara en lördag då jag inte varit och gjort slut på mig kvällen innan, hehe.


17 november 2012, 13:30
Moderator
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Är Göteborg nya aspiemetropolen eller? ;)


17 november 2012, 13:32
Medlem
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Incognita skrev:
Är Göteborg nya aspiemetropolen eller? ;)

Det ska bli ;) Är trött på att inget händer och på att ha socialt futtigt liv.


17 november 2012, 13:45
Medlem
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Orange skrev:
Jag kommer inte idag; är för trött efter igår och ska passa på att plugga medan mina föräldrar är med sitt barnbarn på bio. :) Jag kommer åka på någon AAF-träff i december har jag tänkt, men det får vara en lördag då jag inte varit och gjort slut på mig kvällen innan, hehe.

Då kanske vi ses då. :)


17 november 2012, 13:47
Avslutat konto
Inlägg Re: Göteborg 17 november
Solenoid skrev:
Orange skrev:
Jag kommer inte idag; är för trött efter igår och ska passa på att plugga medan mina föräldrar är med sitt barnbarn på bio. :) Jag kommer åka på någon AAF-träff i december har jag tänkt, men det får vara en lördag då jag inte varit och gjort slut på mig kvällen innan, hehe.

Då kanske vi ses då. :)

Ja. :) Jag ska fundera lite på träffidéer förresten. Kanske ordnar någon träff efter jag fått (om jag får...) diagnos så du får lite avlastning. :P


17 november 2012, 13:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron