Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg
Försöker dra ihop lite aspergare till att träffas på "after work" på Svensk-kinesiska krogen 5/10 kl 17 (buffén stänger 19, men man kan säkert sitta kvar eller köpa öl, det gjorde det sällskap jag var med där förra gången).

49 kr för 8-rätters buffé (kinamat) + sushi och miso samt räkchips. 78 kr om man vill ha buffé plus ett glas vin eller en öl (dessa kostar ca 47 kr att köpa ensamma). Eftersom det ligger lite avsides, är det inte fullproppat med folk. Det var det inte 14:e oktober, och inte när en person var där tre veckor före det. Jag var där med Citypolarna för 1,5 veckor sedan, och då var vårt sällskap om 20 personer mer än hälften av gästerna. Restaurangen kunde lätt få in minst det dubbla.

Jag är eventuellt öppen för att dra vidare efteråt, men kommer inte att köpa alkohol ute annat än på happy hour.

Alltså:
17:00 strax utanför eller innanför entrén (beroende på hur kallt det är) till Svensk-kinesiska krogen på Rangängsgatan vid Svingeln i Göteborg. Maten serveras till 19:00 och efter det kan vi sitta kvar. De som vill kan dra vidare. Jag är eventuellt intresserad av att dra vidare.

Info om stället finner ni här: Svensk-kinesiska krogen


23 september 2012, 14:41
Medlem
Inlägg Re: AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg
Jag kommer helt bestämt.


27 september 2012, 18:29
Medlem
Inlägg Re: AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg
Vad bra.

Om fler tänker komma, så är det bra om ni skriver här, så jag vet. Jag åker långt. Men hittills har två anmält sig definitivt, och kanske en tredje om jag misstänker rätt. Sedan är det en intresserad från det andra forumet, samt en intresserad AS-vän till mig (ej internetaktiv men har varit med på lite olika träffar).


28 september 2012, 07:34
Medlem
Inlägg Re: AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg
Det gick ju bra det där, och imorgon kommer jag slippa plånboksångest ty vi gick till så billiga sunkhak!


6 oktober 2012, 00:21
Medlem
Inlägg Re: AW på Svensk-kinesiska krogen 5/10 17:00-19:00 Göteborg
Yetin skrev:
Det gick ju bra det där, och imorgon kommer jag slippa plånboksångest ty vi gick till så billiga sunkhak!

:lol:


6 oktober 2012, 08:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron