Ny tråd Svara på tråd  [ 109 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa
Svampexkursion i Uppsala? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Zombie skrev:
Jag kan den tjugonde.


Kan du den 21:a?


14 augusti 2011, 16:57
Moderator
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Ja. Var inte riktigt vaken i nattas. Eller nyss heller.

För båda datumen: om jag (lever och) är vaken nog då, borde jag ha skrivit...


14 augusti 2011, 17:38
Moderator
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Det är bara söndagen som fungerar för mig tyvärr. Slängde mest ut en förfrågan eftersom jag ändå skulle åt Uppsala till.


14 augusti 2011, 18:25
Medlem
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Jag kan tänka mig att ta en sväng den 21:a. Nåstenskogen är nog den som ligger lättillgängligast(?).

Själv kommer jag troligen plocka mer blåbär än svamp (om det finns några blåbär kvar).


14 augusti 2011, 19:41
Medlem
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Jag kan bistå med diverse kartor.


14 augusti 2011, 19:46
Moderator
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Det låter ju utmärkt. Har tyvärr ingen cykel att tillgå, utan måste förlita mig på kollektivtrafiken och apostlahästarna. Funkar det?


15 augusti 2011, 14:22
Medlem
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
I vilket område sker kräftkalaset? Varifrån kommer du starta på söndagen?

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=n%e5sten


15 augusti 2011, 15:04
Moderator
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Käpprätt åt andra hållet, Funbo-Åkerby. Räknar med att kunna samåka till centrum.


15 augusti 2011, 15:14
Medlem
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Busslinje 4 ska gå från centrum till Håga by (http://www.ul.se (där finns även linjekarta)). Jag åker aldrig buss, så vad jag säger om bussar ska tas med en nypa salt.

Jag återkommer om mötesplats (Tog jag just befälet över den här svampexkursionen? :shock: ) och starttid.


15 augusti 2011, 15:19
Moderator
Inlägg Re: Svampexkursion i Uppsala?
Jag tror att du gjorde det. Bra! Jag misstänker att det skulle bli alldeles för mycket idisslande av olika möjliga synvinklar, och tåtassande kring vad de andra kanske egentligen skulle finna minst besvärligt, om ansvaret överläts på mig och Zombie. :lol:


15 augusti 2011, 15:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 109 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron