Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5
Konst i Götet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Konst i Götet
Åker hemifrån om 20 minuter, och kommer att anlända till Berzeliigatan 11:45. Är 11:50-11:55 på plats! Vi ses. Har gubben med mig, han tyckte det skulle bli jättekul med konst. Och jag gillar det också. Bra initiativ med detta museum. Såg att världskulturmuseet tydligen kostade liknande. Kanske gäller dagens biljett som årskort även för världskulturmuseet? I så fall kanske vi kan gå dit innan året är slut.

Universeum är kul också, men nästan för dyrt tycker jag. naturhistoriska och sjöfartsmuseet har jag änna tröttnat på, men hänger gärna med om det planeras in.

24 november 2012, 11:11
Medlem
Blev att titta på rymdinvasion i lappland efteråt för några av oss. Bättre filmer har gjorts i detta land. Har laddat ner en Tarkovskijrulle om det blir något mer filmtittande, brukar bli det efter mina AAF-träffar. Offret.

26 november 2012, 00:38
Avslutat konto
Jo, fast med en sådan titel kan inte en film vara helt värdelös.

26 november 2012, 00:41
Medlem
Orange skrev:
Jo, fast med en sådan titel kan inte en film vara helt värdelös.

Nej det är väl en sån film man måste ha sett...

26 november 2012, 00:42
Medlem
Blir det stadsmuseet om två (en och en halv) veckor?

Önskar att jag hade följt med till Lydias efteråt. Maten var visserligen mycket god på Amazing thai, med bläckfisk och musslor som jag aldrig fått förut, men det saknades en del som Bamboo har (salladsbuffé, räkchips, trevlig och proffsig personal samt en städning och uppfräschning). Kocken stod med iphone och lurar, iklädd keps och hörde inte vad man sade. Spelade ihärdigt på telefonen med kepsen över ögonen när ingen ville ha mat stekt.

Så gissa om jag följer med på pizza- och texmexbuffé om ni går dit igen :D :D :D

Nyfiken på stadsmuseet också, särskilt vi nu har gratisbiljetter. Om min man inte följer med, så kan jag ta med hans biljett så att någon annan kan få gå in gratis på den!

28 november 2012, 00:02
Medlem
Ja vi kan köra stadsmuseet nästa gång.

28 november 2012, 14:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Som gäst saknar du privilegier.