Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Nästa
Tråden för oss... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:
Men kan jag så kan du.
Citera:
Kom, kom, kossera, kom kom, kom hem i kvällen!


Okejdå, kanhända lämnar jag min "comfort zone" och rullar iväg till mötesplatsen: Jag kommer att vara lätt att känna igen: svettig och ful efter alla uppförsbackar på en cykel som inte går sönder i första taget. När jag sett CodeRedAlert lämnar jag platsen.

:!:

Det går inte att skriva varken ett vettigt svar eller ett tramsfånigt svar...eller jag försökte men raderade skiten.

Jag har social fobi för guds skull!
Jag vågar inte sådant här egentligen. Speciellt inte efter att ha hängt upp hela mitt sjuka själsliv för allmän beskådan. (VARFÖR HAR JAG GJORT DET?!?!?)

Men nu har jag lovat barnen. Vi åker till Uppsala oavsett. Kanske kommer vi för sent, det vore typiskt och helt som det brukar i mitt fall.

Nu måste jag sova om jag överhuvudtaget ska komma upp imorgon...

Natt.

( :) )


9 juli 2011, 02:01
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
CodeRedAlert skrev:
Speciellt inte efter att ha hängt upp hela mitt sjuka själsliv för allmän beskådan. (VARFÖR HAR JAG GJORT DET?!?!?)


Det behöver du inte oroa dig för inför mig i alla fall - och det är ju inte som att jag aldrig avslöjat lite för mycket detaljer... men vad andra tycker eller tänker kan jag förstås inte svara för.

Om du kommer kan ju inte jag vara sämre :shock: Jag vet inte hur länge jag kommer stanna, å andra sidan - eller än mindre om jag kommer prata med någon eller ens med mig själv. Vad som helst kan hända mellan att jag rullar iväg och att jag kommer fram till mötesplatsen.


9 juli 2011, 02:59
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Imorse när jag vaknade kände jag starkt för att baka bullar till utflykten, men nu har jag bara två timmar på mig och jag har inte ens ätit frukost än. Det kanske blir lite enklare kakor istället.


9 juli 2011, 11:01
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Mja.
Har försökt att kamma till mig och är motvilligt på väg.
Inklusive två stissiga barn och en sur människa till.

Upplandståget nästa.
Frukost blir nummer ett så fort vi kommer åt.
Min planeringsoförmåga har verkligen tagit alla rekord...

Jag kommer inte heller prata med mig själv. :?


9 juli 2011, 11:04
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Schueberird skrev:
Imorse när jag vaknade kände jag starkt för att baka bullar till utflykten, men nu har jag bara två timmar på mig och jag har inte ens ätit frukost än. Det kanske blir lite enklare kakor istället.

Eller så köper du ett paket och låtsas som att de är egengjorda fast dock något misslyckade (med tanke på att dina autentiska bullar/kakor självklart är godare).

Jag mår lite illa av någon sorts psykiskt beakdown som sakta smyger sig på ju närmare Uppsala vi kommer.

Det här ska bli spännande på ett horribelt sätt.
Jag ska koncentrera mig på att dirigera barn och inspektera växter, tror jag.


9 juli 2011, 11:08
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Snart lämnar jag lägenheten...


9 juli 2011, 12:59
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Är du tillbaka i lägenheten?

Vi sitter för närvarande på trottoarkanten vid Västertorget...


9 juli 2011, 18:23
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Ja, nu är jag tillbaka i lägenheten.

Jag skriver mer senare: Nu ska jag strax vila en stund innan middagen.


9 juli 2011, 19:17
Moderator
Inlägg Re: Tråden för oss...
Roligt att se dig. Synd att man inte fick se mer, men det var väl vad du klarade. (Som om jag klarade så mycket själv... )

Väldigt roligt att äntligen få träffa Koden med familj.

Viss kontrast mot resten av livet, men så är det ju... (vad nu det ska vara för fras)


9 juli 2011, 19:40
Medlem
Inlägg Re: Tråden för oss...
Jag är mer än slut.

Orkar inte ens skriva något...men vad märkligt allt blev.

:?:


10 juli 2011, 01:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 164 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron