Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Flustret och annat dansrelaterat 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Flustret och annat dansrelaterat
Google[Bot] skrev:
CodeRedAlert skrev:
Utgång planeras här i Stockholm nu på fredag alternativt lördag.
Eller helst både och.

Ehmmm räcker våra tillgångar som utgörs av 5kr och en 25krs kupong på ica samt en halv påse med pant till det,verkligen?

Du är alltid så pessimistisk och se till vilken nytta!
Imorgon är vi rika igen (tillräckligt rika för att ha råd att festa, åtminstone...).

Jag visste väl det - det fixar sig alltid. 8-)

Zombie, vi kan väl på allvar försöka planera in något till senare i höst? Du är välkommen att sova över här efter en ordentlig festnatt så det inte blir tidspress till tåg och dylikt.
Men mer om det sedan!


8 september 2011, 21:34
Moderator
Inlägg Re: Flustret och annat dansrelaterat
Låter ju som en lösning på sista-tåg-problemet iallafall. Om jag ska skriva något fast jag blir generad över vänligheten...


10 september 2011, 15:03
Moderator
Inlägg Re: Flustret och annat dansrelaterat
Skulle det vankas övernattningsmöjligheter för fler än Zombie kanske jag kan tänka mig att hänga på någon gång, fast spiknykter och väl medicinerad med ritalin. Det skulle faktiskt kunna funka. Jag har fått korttidsverkande att ta till som komplement nu, vid behov, och det skulle kunna hjälpa mig att sortera bland intrycken och inte hela tiden få svåra flyktimpulser. Jag dansade lite igår, och det hade kunnat vara kul om inte alla andra hade varit så sjåpiga. Då saknade jag dig, Koden. Ljudvolymen var alldeles för hög för vettiga samtal men det kändes skönt att röra på sig och koppla bort all social responsivitet och bara vara i rytmen.


11 september 2011, 12:06
Moderator
Inlägg Re: Flustret och annat dansrelaterat
CodeRedAlert skrev:
Zombie, vi kan väl på allvar försöka planera in något till senare i höst?
Glömde säga att det skulle vara kul. Hade nog fullt upp med att svara på det vänliga erbjudandet...

Jag var spik nykter häromsistens, sånär som på några bjudna klunkar, och inte märkte då jag några sneda blickar.


11 september 2011, 14:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 24 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3


Som gäst saknar du privilegier.

cron