Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa
Utgång fredag 14/1 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Utgång fredag 14/1
Nästa fredag ska jag ut med sambon och dansa igen.
Den som vill är välkommen med.

Vi utgår från Slussen och träffas tidigast 22.00.
Det kommer bli svettigt, höga ljudnivåer och fyllon överallt.
Det kommer raggas hejvilt och folk kommer bete sig extremt barnsligt och irriterande.

Välkomna!!!!


10 januari 2011, 12:23
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Man kan även räkna med oförklarliga blåmärken dagen efter, främst på låren och höfterna och eventuellt armarna.
Tårna kommer göra ont i några dygn efteråt och så får man träningsvärk i hela kroppen. Öronen kommer ta mycket stryk eftersom vi ibland envisas att dansa i ett hörn där högtalarna finns så det kommer ringa väldigt högt i dem(öronen) hela nästa dag, eventuellt kan man räkna med små permanenta skador också men det mesta går över.
Strumpbyxorna går det garanterat maskor i och det händer att folk skvimpar sina drinkar över ens kläder.

Resan hem efteråt brukar vara mycket plågsam. Det är ett mysterium hur man tar sig igenom den varje gång men har man råd finns det ju taxi.
Det är iaf. bra att ta med sig alternativa kläder ifall olyckor händer, extra par strumpbyxor och en extra klänning -det tar liten plats i väskan. Killarna kan förbereda sig med ett extra linne eller tröja av något slag.
Dessutom måste man ha på sig kläder som går att ta av sig utan att man blir helt naken, för det blir extremt varmt och svettigt efter några timmar.


Visst låter det festligt?!
Ingen som blir det minsta sugen?


11 januari 2011, 16:18
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Glömde bort att man även ska vara förberedd på extrem kroppskontakt med okända människor då det gäller att åla sig fram mellan olika folkhoper för att överhuvudtaget ta sig från en plats till en annan.
Man bör även vara medveten om att folk kommer försöka antasta dig under natten, dels genom att sätta sig tätt bredvid, flåsa rakt in i ditt ansikte och skrika i ditt öra (eftersom det är enda sättet att göra sig hörd på).
Dels genom att många även blir väldigt intima och tror att det är okej att tafsa vilket sedan görs väldigt frekvent.
Men man kan ju se det som en sorts kroppsterapi, man blir plågsamt medveten om var just min kropp slutar och var andras börjar. Speciellt baksidan av kroppen brukar bli extra medveten om detta. Det är en aldrig sinande ström av allt från lätta smeksamma strykningar till hårda nyp.

Toabesök görs två och två alternativt står man i en lång kö som aldrig går framåt. Hygientänk existerar inte, toapappret kan ta slut redan vid tre.
Det kan vara en bra idé att lämna skor utanför hemmet när man kommer hem och sanera dem när man orkar, för man brukar vada i saker som man normalt inte vill plaska runt i.

Ja, ska ni med eller?


Senast redigerad av CodeRedAlert 11 januari 2011, 16:57, redigerad totalt 1 gång.



11 januari 2011, 16:56
Moderator
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Ja, en gång var man ung och orkade något och då varken fick eller kunde man. Nu får man och är en sjuk gammal gubbe.

Men ha det roligt ni unga. *vinkar darrhänt och tar ett snedsteg på käppen*


11 januari 2011, 16:56
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
:D
Jag kommer nog lyckas dra med dig någon gång.
Fast då blir det lugnare samvaro - vi får hitta på något närmare vår och sommar.
Shueberird ska också med, har jag bestämt. Så ska jag mata honom skedvis med rosa trollpudding.


11 januari 2011, 16:58
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Tja, antastad var det ju i och för sig ett tag sedan man blev, men jag tror inte du, eller någon annan för den delen, vill bli sedd i mitt sällskap - särskilt inte på ett dansgolv.

CodeRedAlert skrev:
Shueberird ska också med, har jag bestämt. Så ska jag mata honom skedvis med rosa trollpudding.


Kom bara ihåg att puddingen måste innehålla minst 200 ingredienser och ta minst 5 timmar, gärna flera dagar, att tillreda :P


11 januari 2011, 17:29
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Det låter för övrigt mer som att du försöker skrämma bort eventuella intresserade.


12 januari 2011, 03:24
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Nu får du allt ta och lära oss lite sköna moves, så att (även) vi kan göra succé på dansgolvet!


12 januari 2011, 15:33
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Den här har väl ingen sett tidigare...:


12 januari 2011, 15:35
Medlem
Inlägg Re: Utgång fredag 14/1
Hahaha!
Precis så ska vi dansa på fredag! Speciellt gubbens moves från 3:27 ska vi köra simultant. :D
Jag visste inte att den videon var från finsk tv, har bara sett "face down, ass upp"-versionen tidigare.

Jag har inget emot att bli sedd i ditt sällskap och jag tycker inte att du ska skriva sådana nedsättande saker om dig själv. :(
Frågan är väl snarare hur länge du skulle stå ut med mig efter att jag släpper loss som jag brukar en utgångsnatt.

Jag orkar inte skriva mer just nu...julgranschokladkulasockeroenergin tog precis slut.
Återkommer.


12 januari 2011, 18:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron