Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Tid att redigera inlägg. 
Författare Meddelande
Site Admin
Inlägg Tid att redigera inlägg.
Funktionen att kunna redigera sina inlägg har varit avstängd av okänd anledning.
Nu skall den funktionen vara aktiverad och ställd på 5 min.

20 juni 2009, 21:43
Medlem
Inlägg Re: Tid att redigera inlägg.
Det tackar vi för!
Letade efter den funktionen tidigare idag :P

20 juni 2009, 22:13
Medlem
Har den ramlat bort igen, eller är det bara jag som inte hittar den?

10 juli 2009, 05:27
Medlem
Fem minuters redigeringstid har ingen annan funktion än som en litet vänligare förhandsgranska och en chans att skriva "felpost". Det räcker ibland inte ens till att faktiskt fullborda en redigering.

Jag skulle vilja ha en halvtimme eller en timme, gärna ett dygn.

28 december 2009, 10:46
Medlem
Sanive skrev:
Fem minuters redigeringstid har ingen annan funktion än som en litet vänligare förhandsgranska och en chans att skriva "felpost". Det räcker ibland inte ens till att faktiskt fullborda en redigering.

ETT DYGN!? Alla hetsiga debatter hade blivit helt obegripliga när alla justerade argument i efterhand!

28 december 2009, 15:25
Medlem
Qwerty skrev:
Sanive skrev:

ETT DYGN!? Alla hetsiga debatter hade blivit helt obegripliga när alla justerade argument i efterhand!

Det brukar inte hända ens på forum där det inte finns någon tidsbegränsning öht. Möjligtvis skriver de "EDIT: Ok, jag hade fel. Sluta PM'a mig." eller raderar hela om de saknar hyfs, men just argument blir mycket oftare citerade. Manipulativa ändringar i debattsyfte sker som regel inte i min erfarenhet, men om det händer här så är jag helt för att sänka tiden igen.

Men i vilket fall var det i huvudsak 30/60 minuter som jag ville argumentera för.

28 december 2009, 22:19
Moderator
På det där hemska forumet ;) har vi en kvart. Innan den fanns klagade många, sedan den infördes har det varit nästan så tyst att jag undrar vart min del av ägarens mutpengar tog vägen. ;)

31 december 2009, 02:09
Medlem
Zombie skrev:
På det där hemska forumet ;) har vi en kvart. Innan den fanns klagade många, sedan den infördes har det varit nästan så tyst att jag undrar vart min del av ägarens mutpengar tog vägen. ;)
Vilket forum är hemskt?
Sanive skrev:
Men i vilket fall var det i huvudsak 30/60 minuter som jag ville argumentera för.
Jag argumenterar emot.
Det är bättre med kort tid eller ingen alls, det är ju bara o citera sig själv om man vill ändra något.
Allt man säger behöver inte vara perfekt ifrån början.
Det är mycket ledigare om man tillåter sig själv stamma o säga fel o starta en massa missförstånd, så har man ju lite att re ut.

31 december 2009, 22:32
Medlem
Ufo skrev:
det är ju bara o citera sig själv om man vill ändra något.

Det skulle se bättre ut att låta det stå kvar så länge inlägget öht går att förstå.

Ufo skrev:

Den generella meningen i ett inlägg, ja, det kan jag hålla med om. Men det är fortfarande trevligt om rena språkfel och svårbegripligt ordval sållas bort .

1 januari 2010, 23:09
Medlem
Sanive skrev:
Ufo skrev:

Den generella meningen i ett inlägg, ja, det kan jag hålla med om. Men det är fortfarande trevligt om rena språkfel och svårbegripligt ordval sållas bort .

Jovisst om man skriver en bok eller ett viktigt mejl.
Men skall en konversation komma framåt så kan ju inte alla parter sitta och rätta sig själva.

2 januari 2010, 00:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.