Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Inloggningsstrul 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Inloggningsstrul
Häpp

Jag kan inte logga in här med Opera 9.64 (som jag helst använder) eller Safari 4.0.3, båda på Mac OSX 10.4.11 PPC. Just nu kör jag firefox på samma platform vilket tycks roxxa.

När jag loggar in med de andra bläddrarna ser det ut som jag blir inlopggad men så fort jag navigerar nånstans visar det sig att jag inte blivit det. I Opera har det ett par gånger hjälpt att rensa cache och /eller kakor men felet har snart återkommit igen, tidigare har jag då växlat till Safari, men det funkar inte heller längre. Så nu kör jag firefox, vilket är mycket annat än optimalt,bland annat använder den 300MB av mitt minne :(

22 oktober 2009, 17:46
Medlem
Inlägg Re: Inloggningsstrul
nallen skrev:
Häpp

Jag kan inte logga in här med Opera 9.64 (som jag helst använder) eller Safari 4.0.3, båda på Mac OSX 10.4.11 PPC. Just nu kör jag firefox på samma platform vilket tycks roxxa.

När jag loggar in med de andra bläddrarna ser det ut som jag blir inlopggad men så fort jag navigerar nånstans visar det sig att jag inte blivit det. I Opera har det ett par gånger hjälpt att rensa cache och /eller kakor men felet har snart återkommit igen, tidigare har jag då växlat till Safari, men det funkar inte heller längre. Så nu kör jag firefox, vilket är mycket annat än optimalt,bland annat använder den 300MB av mitt minne :(

Hmm. Jag har provat att köra safari, under en mini-os-x, i min iphone. Där funkar det logga in!

Ska undersökas!

22 oktober 2009, 20:11
Medlem
Ja, det funkade som sagt ett tag för mig först i Opera och Safari, men det har efter hand slutat fungera i båda.

22 oktober 2009, 20:12
Site Admin
Inte bra alls.

Jag har nu rensat cachen.
Och sett över serverinställningarna.

Hoppas att problemet löser sig nu.

22 oktober 2009, 22:54
Medlem
Jag ska prova nästa gång... kör firefox nu.

23 oktober 2009, 11:34
Medlem
Nu gick det bra att logga in med Opera... jag rapporterar här i tråden om det slutar fungera.

23 oktober 2009, 13:58
Medlem
Nu funkar det inte i Opera igen... frågan är vilken sida det är som felar

23 oktober 2009, 20:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.