Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Utvisningsbåset kallar på färskt kött 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Utvisningsbåset kallar på färskt kött
http://www.aspergerforum.se/fighterbabe-t20649-72.html#p803370

Bring it on. Låt oss klara det som mjukisforumet inte klarat på alla dessa år, lära FB veta hut och kanske till och med bli en hygglig person.

30 maj 2012, 03:57
Medlem
Inlägg Re: Utvisningsbåset kallar på färskt kött
Kan vi inte ta och göra en namninsamling att överlämna till Titti? Typ såhär:

Citera:
Aspieforum anhåller ödmjukast om att överta hanteringen av FB-frågan från Aspergerforum då Aspergerforums hantering uppenbarligen leder till väldigt mycket byråkratiskt arbete och väldigt liten effekt, så liten att ingen märkbar förbättring alls kunnat skönjas på tre år. Vi undertecknare rekommenderar således Administrationen att villkorligt banna FB till dess att acceptabelt beteende kunnat konstateras av Aspieforums administration.

Undertecknare:

Yetin*
...
...
...
...

*även känd som Yxmannen eller Den förfärlige Snömannen.

:twisted:

30 maj 2012, 04:17
Medlem
Och kanske vid avsaknad av jakande svar:

Citera:
Anhåller vördsamt om omedelbar lobotomi

:07:

30 maj 2012, 04:20
Medlem
Fråga Yetin! skrev:

För att besvara den frågan bör man först ha klart för sig hur Aspergerforum fungerar. Det är inte så svårt. Aspergerforum är Preussen och Titti är Otto von Bismarck.

Vad är då Aspieforum? Somalia är givet. Där huserar Ufo, som nog kan sägas vara vår Chuck Norris, han har sista ordet. När Ufo gör armhävningar pressar han inte upp kroppen, han pressar ner Jorden. Incognita är Linda Hamilton i rollen som Sarah Connor. Dagens ungdom som inte sett de riktiga terminatorfilmerna kan studera följande för att få en glimt: http://www.youtube.com/watch?v=jdtY0LxBCsg. Sen har vi Zombie, som är Gandalf. Så har vi Schueberird också. Vem är han? kanske: http://en.wikipedia.org/wiki/Invisible_hand

30 maj 2012, 04:59
Medlem
Ursäkta frågan? Jag halka in på ett bananskal, ( ja ni fattar va?)
För ibland, tänker jag ordagrant, jaha hur gick det till.
Bananskal, vem slängde det på golvet? :01:
Sen kommer jag ihåg , ja just det man säger ju så.
Denna kvinna, har hon fotograferat på träffar, och ni inte vill det?
Om det stämmer, skulle jag blivit, så jävla arg , kränkande att ej respektera ett nej.
Om jag varit på denna träff, och jag visste att folk mått dåligt av att bli fotograferade.
Och jag själv blivit det, utan att jag ville.
Skulle jag kastat ut henne, på riktigt.
Ord och inga visor.
Om du vill vara kvar, lägg undan kameran,
Annars får du hjälp ut.
Så är jag, ingen är elak mot min vän!
Så har jag adhd också!
Snäll mot de snälla, hård mot de elaka!

30 maj 2012, 09:57
Moderator
Då har vi Kaninmamma som Fantomen också. :lol:

30 maj 2012, 10:33
Moderator
Alltså, man måste ju faktiskt inte ha hamnat i utvisningsbåset på AspergerForum för att bli medlem här. Det är fullt möjligt att vara medlem i båda. Många av oss är det. Och många trivs bra på båda ställena.

30 maj 2012, 12:27
Moderator
...och det verkar som att folk har börjat fatta det. Kul! :D

30 maj 2012, 12:33
Medlem
Så tuktas en argbigga - aspieversionen?

30 maj 2012, 13:23
Medlem
Jag var på en träff som denna person inte fattade reglerna för. Träffarrangören hade med stor varningstext skrivit att det rådde totalt fotoförbud på träffen. inom lokalen kvittade det om det var dörrposten eller godiskålen. Det finns dom som av olika privata orsaker ej vill va med på bild och det måste ju respekteras. Vilket denna medlemmen inte kan fatta. Bara för att hon har bloggar och hemsidor som uppdateras flera gånger under dygnet med bilder på henne och hennes husdjur så tycker hon att andra ska acceptera att bli publicerad vart som helst. Hon lider av en " jag gör som jag vill för det är min lagliga rätt att göra så" attityd.Vilket gör att hon har majoriteten av oss medlemmar emot sig.

30 maj 2012, 13:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.