Re: Har det här forumet blivit bättre på sistone?
Det är ju underligt vad ömhudade ni som betraktar er själva som de största frifräsarna brukar vara och vad ni jämt likställer "passion" eller "frihet" med rätten att vara direkt personinriktat elak mot andra personer eller folkgrupper. En del av er (kanske inte du, kommer inte ihåg) talar också gärna om "frihet under ansvar" och använder sin egen frihet till att just odla den elakheten.
Förklara det för mig, den som kan, för jag förstår det inte. Det du menar med "passionerad" måste vara dessa grova angrepp mot personer och folkgrupper (de sistnämnda kanske även olagliga), för det är det vi har modererat, och i övrigt har du ju inte ens försökt vara passionerad i någon diskussion sedan vi tillsattes, vad jag har märkt iallafall. (Angreppet mot folkgrupp var det inte du som gjorde, bör sägas.) Annars har vi väl bara lagat trasiga länkar och liknande samt delat en tråd någon sällsynt gång (varav en delning återgick efter protester), och nu senast ett antal flyttar av icke-aspergertrådar från den dolda aspergeravdelningen till den nyinrättade dolda allmänmänskliga avdelningen – och kan det verkligen vara det du menar är passionshindrande?