Nya moderatorer.CodeRedAlert, Incognita, Schueberird, Zombie tillträder i samlad trupp som moderatorer.
Samtliga moderatorer är oavlönade volontärer som engagerar sig efter ork, energi och lust. Skulle alla fyra gå under jorden samtidigt, går det naturligtvis skicka mig PM eller mail om något är oklart.
Samtidigt passar vi på att göra en liten omstart,
inga stora förändringar men allt som fanns lagrat under mod-avdelningen i fråga om tillsägelser etc, har på begäran av moderatorerna tagits bort så de får möjligheten att börja på en ny kula.
Som Admin kommer jag att spendera mindre tid ett tag framöver. Så det blir troligen inte några stora förändringar i fråga om funktionalitet. Men jag kommer finnas i bakgrunden för det administrativa underhållet.
Regelverket som ofta har kritiserats för att vara obefintligt kommer troligen ses över med det nya blodet i forumsadministrationen. Jag tror dock deras ambition är att behålla det litet och därmed friare för tolkning. Till förmån för oss som lätt får grodor i mun.
Det har också kodats in lite nya modereringsverktyg, bla fula rutor.
Moderator:
En ful ruta, bara på aspieforum.
Resistance is futile: You will be moderated. Men också en del verktyg för att hindra trollen ifrån att bosätta sig i farstun.