Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
CodeRedAlert flippar ut och hotar med våld 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg CodeRedAlert flippar ut och hotar med våld
Vimsepottan CodeRedAlert är nu uppe i tre attacker mot mig som med svårighet kan förstås på annat sätt än som ett hot om fysiskt våld:

viewtopic.php?p=14186#p14186
1 december 2010, 00:07
CodeRedAlert skrev:
Sitter du och intrigerar och muckar gräl igen, Inaktiv forummedlem? *hämtar en lagon böjlig kvist från skogen*

viewtopic.php?p=14192#p14192
1 december 2010, 00:13
CodeRedAlert skrev:
*går och hämtar en annan kvist som inte är lagon utan precis lagom*

viewtopic.php?p=14552#p14552
5 december 2010, 01:42
CodeRedAlert skrev:
[...]
Kan vi alla kollektivt gå och hämta den där kvisten?
Jag tycker att det här bör göras i en demokratisk anda.

Mer "kvistspam" finns här (och jag är inte säker på att listan är uttömmande):
viewtopic.php?p=14187#p14187
viewtopic.php?f=7&t=1052&p=14188#p14188
viewtopic.php?p=14189#p14189
viewtopic.php?p=14190#p14190
viewtopic.php?p=14191#p14191
viewtopic.php?p=14193#p14193
viewtopic.php?p=14194#p14194

Är detta förenligt med forumets regler? Tänker forumledningen ta förövaren i örat?

5 december 2010, 02:10
Medlem
Inlägg Re: CodeRedAlert flippar ut och hotar med våld
8-)

5 december 2010, 02:33
Medlem
@Inaktiv
Har du fobi mot pinnar? Prova en sån här.
Bild

5 december 2010, 03:03
Medlem
Örat? Näe, vi kan ente klippe ören. vi är inte laserturks här. Men ska vi ta henne i håret, som Hans Scheike gör när han piskar sina kvinnor?

Möjligen kan CodeRedAlert dömas för grupprunkeri och uppvigling i citat nummer tre. Med tanke på hur många kvistar som är hopsamlade vid det här laget har vi nog en hel riskvast a´la Scheike!

5 december 2010, 03:26
Medlem
Det är bra att bli dragen i håret lite då och då.
Hårstrået växer genom att lägga sig som en liten kringla inuti hårsäcken så när man drar i hårstrået så rätas kringlan ut och håret blir aningens längre, aningens fortare.
Det stimulerar blodcirkulationen i hårbottnet också, mycket bra för hårväxten.

5 december 2010, 03:38
Medlem
Bu för inaktivs förslag. Vi vill ha mer piskande på forumet istället för mindre! :mrgreen:

5 december 2010, 10:15
Medlem
sugmundfreud skrev:
Örat? Näe, vi kan ente klippe ören. vi är inte laserturks här. Men ska vi ta henne i håret, som Hans Scheike gör när han piskar sina kvinnor?

Möjligen kan CodeRedAlert dömas för grupprunkeri och uppvigling i citat nummer tre. Med tanke på hur många kvistar som är hopsamlade vid det här laget har vi nog en hel riskvast a´la Scheike!

Nu vill jag absolut inte vara svår eller så, men i min enfald hade jag hoppats att Fröken skulle se min tråd mindre som något sorts Lattjo Lajban och mer som en seriös petition.

Inaktiv forummedlem skrev:
Tänker forumledningen ta förövaren i örat?

sugmundfreud skrev:

Fröken missförstod kanske. Att ta i örat var alltså en metafor [Spolier: Hint, hint!]. Jag menade så klart vidta erforderliga disciplinära åtgärder — förslagsvis utdela varning eller tillsägelse, som moderatorer brukar göra när grova hot förekommer.

7 december 2010, 01:38
Medlem
Nu vill jag absolut inte vara svår eller så, men i min enfald hade jag hoppats att Fröken skulle se min tråd mindre som något sorts Lattjo Lajban och mer som en seriös petition.

Okay, serious petting, fattar.

Fröken missförstod kanske. Att ta i örat var alltså en metafor [Spolier: Hint, hint!]. Jag menade så klart vidta erforderliga disciplinära åtgärder — förslagsvis utdela varning eller tillsägelse, som moderatorer brukar göra när grova hot förekommer.

Nej, CodeRedAlert har bara hotat att cybersmiska folk med kvistar. Inga disciplinära åtgärder kommer att vidtagas.

7 december 2010, 02:48
Medlem
Helt klart bästa moderatorn jag mött! ;)
jag vill också ha smisk!!

7 december 2010, 16:44
Medlem
Bild

Bild

8 december 2010, 10:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.