Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Trollande på såna här sjuka forum
Författare |
Meddelande |
antikropp
Medlem
|
Både det här forumet och det andra är ju nedlusade av olika troll. Jag tänkte starta en anonym omröstning som säkert blir missvisande, jag brukar ju själv alltid rösta tvärsemot.
|
21 december 2010, 02:27 |
|
|
antikropp
Medlem
|
Re: Trollande på såna här sjuka forum
Jag röstade att jag inte är ett troll. Jag skriver massa dynga och kan uppfattas som ett troll ibland. Men det handlar ofta om att jag gillar att skriva massa skit, att väcka anstöt, provocera, framstå som en (mans)gris/idiot o.s.v. . Det är ganska likt hur jag är i verkligheten. Min röst är alltså en riktig röst den här gången.
|
21 december 2010, 02:30 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Underligt att ingen har kommit på mig på tre år. Hur präktig och rättrådig ska man behöva vara innan ett gäng lättlurade aspergare inser att man är ett troll?
|
21 december 2010, 03:58 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Vad är ett troll för er? För mig är det sådana som aktivt skriver för att göra andra illa. Och det ser jag inga av, varken här eller på AF. Att man ibland intar en lite polariserad ståndpunkt för att ha något annat än rena lektrådar är inte trollning.
|
21 december 2010, 14:19 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag var ett troll både här och på aspergerforum men jag fick sluta med det för jag blev utslängd.
|
21 december 2010, 18:06 |
|
|
Inaktiv forummedlem
Medlem
|
Ska det inte vara så här?
|
21 december 2010, 21:12 |
|
|
dia3
Medlem
|
Hur anses man vara troll när det i princip inte finns något golv eller tak i konstigheter? Är det lögner ni tänker på?
AspergerForum är inte ens trollbart för min del, jag är av VPN-spamgrejen bannad per automatik.
|
21 december 2010, 21:25 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Vad andra tänker på vet jag inte. Mitt inlägg var inte så djävla allvarligt. Ska man vara allvarlig håller jag väl i stort sett med Ufo. Det skulle du kunna kontakta ledningen om. Det är inte meningen att folk inte ska kunna regga sig på grund av tekniska problem.
|
21 december 2010, 21:55 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Japp. Här sitter ett troll.
Och en vanlig människa också. Jag tänker inte låta fåniga regler begränsa hur jag uttrycker mig. Banna mig då så återkommer jag med ett annat nick. Det här är knappast något ni kan kontrollera.
Kan inte låta bli att undra över hur sämst folk här är på att dels skilja ut nick som uppenbart är någons alterego (som EXTREMEPOWER som knappast kan ses som en i verkligheten existerande individ...var det verkligen någon som trodde det?) och vilka som är autentiska. Fast jag fattar att det kan vara ett problem om man är misstänksamt lagd.
På andra forum är inte det här ett problem ens. Man kan ha hur många "troll" som helst om man använder dem till att få fart på en debatt eller bara till för att skoja till saker lite extra. Är det ett otrevligt troll som bara är där för att sabotera så åker den ut, precis som vilken användare som helst.
For the record så har jag då två användare här: mig själv och nu min kära vän EXTREMEPOWER. Sambon är reggad från samma IPnummer eller vad det heter ifall någon undrar. Han har dock glömt sitt lösenord och verkar måttligt intresserad av att delta.
|
22 december 2010, 04:22 |
|
|
nallen
Medlem
|
Ja. Extremistpuckon finns det lite överallt. EDIT: jag kanske ska tillägga att jag inte följde "diskussionen" alltför ingående.
|
22 december 2010, 11:40 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|