Som sagt vill jag inte idiotförklara dig men du var bland de första att gå på yetins valser.
Det första jag såg dig skriva i det här så skrev du något i stil med: "
aha, är hon sån. Ja, att hon är psykopat förvånar mig inte. Det trodde jag första gången jag såg henne i forumet! Nu har vi det bekräftat".. Detta var alltså i en tråd yetin skapat för att snacka ner **, bla. så påstod han att ** hade sagt till honom att hon är psykopat. - Jo men tjena,inget tyder på att du använt dina hjärnceller imo. Tror du på allt som folk säger till dig så förstår jag att du ser psykopater överallt.
Det äcklar mig att spekulera i andras diagnoser som inte undrar själva. Speciellt en sådan som går ut på att totalt ondskefullgöra en person, men är man en imbecill så varför inte lika gärna ta det för givet från början.. Sen är det rätt tydligt att du ofta bara läser sista sidan i en tråd när du hoppar in efter att du inte varit online på ett tag. Du hade knappast hetsat honom något jämfört med vad jag gjort innan, bla. så skrev han att den som skickade sina räkningar till honom förtjänar att dö.
-va? Han som är en sån hyvens person, trodde det bara var psykopater han ville skrämma lite. Not.. Efter din post skrev han inget som inte skrivits förut vad jag la märke till iaf, det var historian han kokade ihop från början blandat med lite skrämselpropaganda. Du bekräftade bara att det också finns folk som tror på honom. Jag har inget emot dig i vanliga fall men här måste jag säga ifrån.
Du tror alltså att jag menar att Yetin är en psykopat. Ja, det har jag skrivit ett par gånger för att han med sina två hjärnceller skall förstå att jag inte går på skiten. Diagnoser spelar iaf mindre roll i det här sammanhanget, största idioten är Yetin och man är en imbecill om man inte fattar det.
Jo, att göra offret till den onda och försöka göra så att andra fryser ut denna. Det kan också vara ett vuxet beteende eftersom det knappast hör till ovanligheterna att i konflikter bete sig så. Men Yetin gick över gränsen det första han gjorde, vilket iofs kanske kan förklaras med en hjärna inte mer utvecklad än den en bebis har. Men drar du in ** i den sandlådan så är du inte mycket mognare själv.
Moderator: Zombie
Tog bort namn.
En Ful Ruta - endast på Aspieforum.