Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Titel? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Titel?
Ey sugis å svante

Kan inte jag få titeln Galen yxman? Snälla :oops:

3 juli 2010, 23:20
Medlem
Inlägg Re: Titel?
Hur tänker du-vad menar du ?
Du nämner,måhända retoriskt,att du vill "få" en titel-och här
då en vad jag uppfattar som synnerligen speciell titel .....
Vad är på gång med detta s.a.s. ?
Vad ämnar detta titelbegrepp berättiga/utveckla ?

4 juli 2010, 02:01
Medlem
Verkar inte som att jag kan fixa det. Admin verkar ha tagit semester som en riktig Svensson :lol: .

4 juli 2010, 02:24
Medlem
Förstår egentligen inte det här med "titeln" 'Titel?' och det som medföljer
däromi-efter inklusive detta mitt NUiga inflikande-försök till analyserande.

4 juli 2010, 06:29
Moderator
Yeti, vare sig du menar användarnamn eller en rad nedanför användarnamnet så snälla, lägg ner. Även om du har fixerat dig vid det där, vilket man i sig mycket väl kan förstå även om man inte gillar ditt sätt att göra det, så behöver du inte odla det också. Du förlorar garanterat mer än du vinner på litet sikt.

4 juli 2010, 13:07
Medlem
Nja, det kan väl lika gärna tolkas som havande självdistans?

4 juli 2010, 13:49
Moderator
Tror inte på det i det här fallet. För att illustrera principen med ett drastiskt exempel: Skulle jag börja skrika "PK-konspiration, landsförrädarpolitiker, alla svartskallar ljuger, ut med svartskallarna!" varje dag så skulle jag nog, allteftersom spyendet ebbade ut, också börja känna mig alltmer personlighetsförändrad alldeles oavsett vad jag trodde mig verkligen tycka.

Inte så att jag tror Yetin skulle börja yxa folk, men däremot skulle han bränna fast den här episoden av sitt liv i både sitt eget sinne och andras till förfång för sin egen utveckling. Man behöver inte binda en lasso åt sig själv. omsorgsfullt fästa den och sedan be en forumadmin att lägga den om ens hals.

4 juli 2010, 14:26
Medlem
Okej, då förstår jag bättre vad du menade i alla fall. Jag tyckte dock att det var ganska roligt.

Man skulle också kunna säga att det onda förlorar sin kraft när det benämns ("Vi fruktar mest det vi inte känner till.") - men det är å andra sidan kanske bara gammal "folktro-bullshit"; vi kan ju lika gärna ge honom ett trevligt noanamn (vad sägs om Vedhuggaren), även det enligt gammal folktro-bullshit :lol:

4 juli 2010, 15:10
Moderator
*avstår från att säga "grovt tillyxat från början och mossigt vid det här laget, vill inte kännas ve' det men brinner bra"...* :P

4 juli 2010, 15:30
Medlem
:lol:
Säger du att han (inte) bör kasta yxan i sjön? Är du yxi kaxi' man? *facepalm*

Flytta hit:
http://kartor.eniro.se/m/pkW5u

4 juli 2010, 15:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.