Ny tråd Svara på tråd  [ 72 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Den nya autocensuren som Admin infört!? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den nya autocensuren som Admin infört!?
CodeRedAlert skrev:
Hmm...så himla unik är du nog inte. Kom ner hit igen och låtom oss fortsätta simma runt i denna lilla plastpöl av smetiga relationer och löjliga förhoppningar.
You are not an Alien - You belong to us, amongst us, with us - Mwuahhahahahahahahaböbla.

*fniss* Rätt rolig beskrivning av forumet... på ett obehagligt vis...

Men "neokristdemokratvridenhet", Schubbe! Vet hut! *hytter med näven* Tvätta genast munnen med tvålull, unge man! Basta! Skaru ha smisk eller?!

15 april 2013, 10:27
Medlem
Äta stålull kan ju bli lite jobbigt, men bastar gör jag gärna - om jag får välja sällskapet. ;) Valt sällskap kan ju passa på att smiska lite samtidigt, så får vi det avklarat också.

Folk får förstås skriva om vad som helst (förutom nedan listade ämnen) - ordet är ju fritt - och folk får ha önskemål om vad folk borde skriva om istället. Jag deltar ju förresten själv inte i alla intressanta diskussioner som uppstår, så det jag redan sagt om disjunkta intressen kan upprepas.

...
.......
....
...........
.....
.....
......
.........
.....
........
...
..
......
.......
....
.............
........
.........
...........
......
...
.....
...
........
.................
..........
............
......
.......
....
.....
........
......
....
..........

15 april 2013, 13:35
Medlem
Vad står det, vad står det, vad står det?!?!?!?!

Citerade för att se men det stod bara "...".
:|

15 april 2013, 15:17
Moderator
Förvisso. Men vad är det han skulle ha skrivit om han hade [vågat? velat ta risken på det här forumet?]? Kan man utläsa något om man ser det hela som ett stapeldiagram? :04: (smurf med foliemössa)

15 april 2013, 15:26
Medlem
:P

Man kan klicka på de svarta rutorna också om man vill se vad som står.

15 april 2013, 15:27
Medlem
... eller Ctrl-A.

15 april 2013, 16:24
Avslutat konto
nallen skrev:
Schueberird skrev:
Väldigt många av de som skaffar familj tycks tappa alla intressen förutom familjen, [...]

Det är lite bisarrt att familjefanatikerna inte kan hålla sig till sina familjer utan måste förpesta nätet i allmänhet och forum jag gillar i synnerhet med sina vardagstrivialiteter.

Är det inte bara att sluta läsa när du märker att någon skriver något familjerelaterat, då? Jag brukar sluta läsa när jag läser en tråd och upptäcker att jag finner den ointressant.

Jag har ju barn och min dotter är förstås prioritet ett för mig varför det blir naturligt att jag både pratar och skriver en del om vardagstrivialiteter. Den som vill får läsa och den som inte vill kan strunta i det - en av poängerna med forum där många läser vad som skrivs, tänker jag. Om jag pratar med en person och den personen är helt ointresserad av min familj så maler jag inte på däremot...

Jag skriver om andra intressen också, om än kanske inte så mycket som jag skulle vilja (pga brist på ork).

17 april 2013, 11:12
Avslutat konto
Jag vill tillägga att även om jag känner som jag skrev i föregående inlägg, tar jag samtidigt till mig av att vissa tycker forumet är för familjeorienterat. Jag känner ofta själv att jag borde skriva mer varierat här. Mina intressen utöver min dotter brukar vara ganska obskyra och jag vet inte hur många som skulle vilja läsa om dem, men jag kanske skulle skriva något om dem ändå...

Några av mina största intressen sedan jag blev tonåring har varit: Enhjulingscykling, marsvin, näringslära och matlagning, black metal-scenen på 90-talet och fysisk träning. Just nu har jag en liten vurm för black metal-scenen igen och har börjat återuppta matlagningsintresset. Jag har ju två marsvin också och tränar sporadiskt. Jag skulle väl kunna skriva om något av det men vet inte hur intresserade folk är...

17 april 2013, 11:33
Medlem
Jag inser självklart att att alla inte är intresserade av allt och det brukar mest bli betungande att skriva om saker "på beställning", i alla fall om det sker mer än sporadiskt - och så är det väl inte meningen att vi ska ha det.

17 april 2013, 19:38
Medlem
En resonabel nalle är en bra nalle.

17 april 2013, 19:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 72 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.