Börjar med att be om ursäkt för mitt förra inlägg, ska inte förska skriva när man tagit för mycket medicin,
ta gärna bort skiten(alvarligt).
Trots att jag finner det här meningslöst, så får jag väl försöka få det att gå in yterligare en
gång till, och jag tycker jag ser att Zombie anar vad jag är ute efter.
Om vi tar exemplet en gång till, jag startar tråd under seriösa avdelningen, några svarar två tror jag,
efter en stund kommer ytterligare ett svar i tråden, svaret består av en rad som säger att jag startat
en tråd i onödan och att jag bör skriva under avdelningen mindre seriösa avdelningen i en redan befintlig
tråd, så långt är vi kanske överens?
Den personen som uppmanar mig till detta är markerad
Grön och
Moderator, kan någon förklara för mig
hur jag ska kunna uppfatta det som annat än en ren tillrättavisning och order av en
Moderator? han
pekar ju för helvete med hela handen!
Eftersom jag ansåg att det var ren idioti så rev jag ifrån och så var fjanterierna igång, det här är
fel,
så här får det inte gå till, inte mellan en moderator och vanlig medlem, men mellan medlemar gäller annat.
Alltså måste vi skilja på ROLLERNA, det här är ett ex. men den människa som överhuvudtaget har den
minsta fantasi kan ju begripa vad sådana här feltolkningar leder till? Om en
Grön Moderator markerat nick
härsknar till i en tråd så naturligtvis drar den vanliga medlemen öronen åt sig och lägger sig eller håller käft,
visst vissa undantag finns.
Nu är forumet litet och vi vet hyfsat var vi har varandra även om man får knivar i ryggen ibland
,
Men ni pratar om nyrekrytering, låt oss säga att det efter sommaren är 50 användare fler, då kan inte alla
känna alla och då gäller det att det är
helt klart vem som skriver som moderator eller medlem.
Jag ber er om två saker, försök att se helheten hur det ser ut från allas håll och inte som kritik.
Och något mycket viktigt, det är nu när forumet är litet som det är lätt att organisera, styra
upp och eliminera tveksamheter, när det är stort då blir det inte lätt tro mig jag vet.
Jag ger mig inte, ni förstår inte hur viktigt det är att skilja på rollerna, det som är självklart för
moddarna är troligtvis inte det för andra medlemmar, ingen är tankeläsare.
Dessutom menade jag ett modkonto och modrutor det trodde jag framgick.
Ledsen att jag tar det exemplet Schueberird, men jag vill inte sitta och leta igenom forumet efter
ett annat.