Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: En synpunkt
Nja, det var ett tag sedan som jag läste latin - och dessutom tror jag att jag aldrig hann fram till hur man hanterar adverb i latinet.
|
19 maj 2011, 14:05 |
|
|
Incognita
Moderator
|
He he, ungefär som jag då. Jag trodde inte att du var den personen du påminde vagt om men tänkte att det var bäst att checka när du började fråga.
|
19 maj 2011, 14:11 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Kan du möjligen vara en person som jag skulle kunna tänkas tycka att du påminner om? Nej, inte vad jag kan tycka just nu i alla fall.
|
19 maj 2011, 14:16 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Om du inte är den person som din omröstning fick mig att associera till så har jag väldigt svårt att tro att jag är någon som jag påminner dig om. Möjligen skulle den person som du påminner mig om kunna vara identisk med den person som jag påminner dig om. Den här konversationen börjar bli komplicerad.
|
19 maj 2011, 14:21 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vilken tur då att du inte just nu påminner mig om någon.
|
19 maj 2011, 14:24 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ja, det är nog en jädra tur. Jag började nästan bli osäker på vem jag själv var.
|
19 maj 2011, 14:26 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Guponti skulle aldrig uppträda incognito. Det är helt mot hans natur. Han kan iklä sig en karaktär, men alltid i eget namn.
|
20 maj 2011, 13:12 |
|
|
Inaktiv forummedlem
Medlem
|
Hur vet du det?
|
20 maj 2011, 13:46 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag ställer ett antal anonyma frågor om den person som du tyckte att jag påminde dig om, Incognita, så kan vi se om jag är den personen, men utan att avslöja några alltför personliga detaljer om den personen: 1. Hur gammal är personen? 5 års-intervall räcker som svar. 2. Vilket kön tillhör personen? 3. Har personen oftast mörka eller ljusa strumpor? 4. Händer det att personen färdas med buss? 5. Kan personen köra bil?
|
20 maj 2011, 14:06 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Vi har korresponderat en del om sådant, och det stämmer rent empiriskt med det jag har sett av hans beteende.
|
20 maj 2011, 14:48 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|