Jag tycker inte heller att det är bra att Svante -- eller för den delen vem som helst -- lämnar forumet, men att det skulle vara särskilt dåligt att just Svante gör det förstår jag inte, men jag kanske saknar vital information i den frågan!? Jag förstår heller inte varför Svante skulle ta åt sig av kritik riktad inte mot Svante själv utan mot någon annan, det vill säga Ufo, i hens roll som admin, och särskilt inte i sådan måtto att Svante väljer att lämna forumet, så, nej, jag förstår inte Svantes reaktion; att jag framför viss kritik mot Ufo påverkar ju inte Svante på något sätt -- såvida inte, mot förmodan, Ufo och Svante skulle vara samma person, men, om så vore fallet, då sitter ju Ufo här och "tutar i egen lur by false proxy".
Värre är det väl om forumets admin, det vill säga Ufo (som inte är Svante), lämnar forumet, vilket hen redan tycks ha gjort, så jag konstaterar ju mest bara faktum i min kritik. Det kanske finns yttre omständigheter som förklarar allt, men några sådana känner jag inte till, så jag kan inte förväntas visa någon särskild fördragsamhet i frågan. Dessutom, om det finns en, i mitt tycke, brist, som kanske den som kan åtgärda den råkar vara omedveten om, och som, om den åtgärdades, skulle göra forumet bättre, då är det väl bra att den påtalas!? Felet är väl snarare att min kritik kommer för sent; om den kommit tidigare kanske lite dialog hade kunnat lösa problemet -- samma dialog som i mångt och mycket nu saknas, eftersom forumets admin håller sig undan.
Jag har för övrigt inget emot varken Svante eller Ufo -- eller för den delen någon annan på det här djäfvla underbara forumet -- om nu någon trodde det. "I guess I'm just that kind of friend who makes your need of enemies obsolete..."