Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Nästa
Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Chatt nu, snälla Ufo! Du får 200 spänn!
Bild

13 september 2012, 17:14
Medlem
Bild

Kunde inte låta bli men... ptja varför inte?

db

13 september 2012, 17:17
Medlem
Bild

Fast det är väl så här det är tänkt med en gammal rauk från fårö.

db :01:

13 september 2012, 17:19
Moderator
Hur många här förutom Sheyen och (förmodar jag) Fenren och kullan är intresserade av en chatt? Själv kommer jag troligen INTE att hänga på den. Couldn't care less.

13 september 2012, 17:24
Medlem
Incognita skrev:
Hur många här förutom Sheyen och (förmodar jag) Fenren och kullan är intresserade av en chatt? Själv kommer jag troligen INTE att hänga på den. Couldn't care less.

Arne skrev:
Jag vill också ha en chatt!

Johanna skrev:
Åh, vad kul med en chatt!

Stig skrev:
En chatt vore kul. Skulle vara där varje dag. :)

Rut skrev:
Jag gillar att snacka snusk, så en chatt vore perfekt för mig!

Men oj, vad poppis mitt förslag var! :07:

13 september 2012, 17:28
Medlem
:lol:

Jag skulle kanske testa lite första dagen, men sedan inte komma tillbaka, fast en fördel vore kanske att tjatspammet skulle minska i andra delar av forumet, vilket ju folk har klagat på.

13 september 2012, 17:32
Moderator
Good point... Men skulle vi i så fall vilja spara chatten någonstans för att kunna moderera vid behov eller skulle vi vilja att den tömmer sig själv regelbundet?

Jag vill INTE ha en massa tjafs som det varit på AspergerForum med anledning av chatten. Det vimlar väl av chattmöjligheter på andra ställen? Varför chatta just här? Känner mig lite lätt skeptisk...

13 september 2012, 17:37
Medlem
Incognita skrev:
Good point... Men skulle vi i så fall vilja spara chatten någonstans för att kunna moderera vid behov eller skulle vi vilja att den tömmer sig själv regelbundet?

Jag vill INTE ha en massa tjafs som det varit på AspergerForum med anledning av chatten. Det vimlar väl av chattmöjligheter på andra ställen? Varför chatta just här? Känner mig lite lätt skeptisk...

Se det så här: Aspergerforum är mitt ex. Jag saknar mitt ex. Aspieforum är min nuvarande flickvän. Men min flickvän ser inte ut som mitt ex; därför vill jag få min flickvän att se ut som mitt ex (alltså att en chatt blir till).

13 september 2012, 17:39
Moderator
Det är inte alltid någon bra idé att ha sex med sitt ex.

13 september 2012, 17:40
Medlem
Kan du inte lära dig tycka om din nya flickvän som hon är!? Det går inte att göra om andra, bara sig själv. ;)

13 september 2012, 17:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.