Korrektamente:
Skaparen. Du är skaparen av forumet. Du är master of puppets.
Du är arg på mig för att jag har avslöjat att ditt alter Ufo/Admin inte finns.
Jag är purken på dig för att du har lurat i mig att Ufo finns.
För att kunna sköta forumet har en del kommunikation skett via chat. Där har du Savanten figurerat som två personer. Dig själv och Ufo. Alter egot Ufo har varit den som pratat mest med mig. Du var passiv medlem och han var Admin, det var vad han sade till mig. Och hela tiden var det Savanten jag pratade med.
Är det jag som är sjuk? Nej, inte denna gång inte angående detta ämne. Den som vill kan skylla min sjukdom för detta. Den som har förstånd ser sanningen.
Simple as that. Savanten Svante = Admin = Ufo. Så varför i helvete försöka lura i mig att Ufo finns? Och prata asmycket med mig i form av Ufo? Nämen alltså jag tolererar inte det. Gjort är gjort, finns väl inte mycket att göra åt saken.
Jag upplever detta som sjukt obehagligt hur en människa kan vara en sådan dubbelnatur bara. Det här fiskandet efter vem jag är, mina förehavanden. Det hör banne mig inte till moderatorarbetet. Så det minsta man kan begära hade varit att du hade pratat med mig i form av din originalpersonlighet, Savanten. Då hade det här aldrig hänt, alltså jag hade aldrig avslöjat om du nu ville ha ett Ufo som tar smällarna.