Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Svammel och felaktiga formuleringar - Avsluta konto nu 
Författare Meddelande
Site Admin
Inlägg Re: Svammel och felaktiga formuleringar - Avsluta konto nu
Men snälla fru Christoffer - Mulidishu - KrögarSäl eller vad du nu vill heta, varför be om avaktivering för att bara skapa nya konton?

26 augusti 2013, 12:11
Moderator
För att desperat försöka göda och blåsa upp ett narcissistiskt känsligt ego som är punkterat och för närvarande inte får näring någon annanstans ifrån. Alternativet, att verkligen ta tag i att skapa mening i sitt liv, känns väl för motigt. Det skulle ju kräva någon form av egen drivkraft, för att inte tala om att faktiskt se sig själv i vitögat. Självinsikt är läskiga saker för narcissister. Att försöka skapa kaos kring sig är den fega och enkla utvägen. Så ger den också bara tillfällig lindring, medan det svarta hålet av tomhet växer sig större i bröstet och förr eller senare tar ut sin rätt.

26 augusti 2013, 12:22
Medlem
Skönt att bli av med dem hahaha... KrögarSäl var lite fyndigt nick dock :D .

26 augusti 2013, 13:47
Medlem
Var det Zirre? Känns som att hon till och med är för korkad för att kunna klara av de där trollningarna, men jag kommer inte på nån annan?

26 augusti 2013, 14:09
Moderator
Yetin, överlåt detektivarbetet åt oss, är du snäll, och börja inte med nya personangrepp!

26 augusti 2013, 14:14
Medlem
Har det blivit omorganisation för att bekämpa trollhotet? Jag ser en ny admin.

26 augusti 2013, 16:28
Medlem
Ny admin? Ja, det känns som att det skulle behövas någon som har mer tid över till forumet.

26 augusti 2013, 17:17
Moderator
Det är vi tre moderatorer (jag, Zombie och Orange) som delar på ett co-admin-konto - med fullständiga rättigheter. Nu kan vi kolla IP-nummer, banna och sådant. Och ja, det är med tanke på trollangrepp.

26 augusti 2013, 17:51
Medlem
Bild

27 augusti 2013, 03:18
Medlem
Men hallå, vad har hänt? Vem fan var "KrögarSäl", liksom!? Hahahaha! Jag missar ju allt kul nu, men det är för att jag är jätteförkyld och trött som ett jävla anuZ.

Först tänkte jag att det var Krigis själv då, som hade skapat ett nytt konto, men så läser jag här att personen skapat FLERA konton... Måste ju vara Zir... Nej ok; vi skulle inte vara detektiver. :mrgreen: :02:

27 augusti 2013, 09:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.