I have come here to chew bubblegum and kick ass, and I am all out of bubblegum.
Jup, en skön nördreferens till! Sånt gillas!
Jag har kommit hit för att sparka stjärt och tugga tuggummi, och jag har SLUT på tuggummi!
16 april 2012, 12:48
Incognita
Moderator
Re: Resistance is futile: You will be moderated.
Det var jag och Schubbe som jazzade loss i Star Trek-nörderi med gemensamma krafter där... På skämt, men så kunde vi väl liksom inte låta bli att använda det... Vi tog nog för givet att alla skulle koppla att det inte var särskilt allvarligt menat... Men om det upplevs som kränkande och störigt är det ju jättebra att ni säger ifrån! Då får vi så klart byta ut det mot något annat.
Coola förslag!
16 april 2012, 16:55
Incognita
Moderator
(Men Star Trek-referenser är ju ascoola ju - tycker inte alla det?! )
16 april 2012, 17:05
Schueberird
Medlem
Sugmundfreud/Guldhamster vill väl ha en rosa enhörning med glitter och några guldstjärnor i marginalen som belöning för att hen bryter mot reglerna...
Kom med förslag, så kan vi säkert byta: Det är inte skitviktigt för mig heller att det vi har nu står kvar. Det är dock fortfarande viktigt att det framgår att det faktiskt är en tillsägelse. /S
16 april 2012, 17:32
sugmundfreud
Medlem
Schueberird skrev:
Sugmundfreud/Guldhamster vill väl ha en rosa enhörning med glitter och några guldstjärnor i marginalen som belöning för att hen bryter mot reglerna...
Kom med förslag, så kan vi säkert byta: Det är inte skitviktigt för mig heller att det vi har nu står kvar. Det är dock fortfarande viktigt att det framgår att det faktiskt är en tillsägelse. /S
Jag har redan en pony bredvid min avatar som tack för god tjänst så det är lugnt.
Jag var tvungen att uttala mig. Jag skulle aldrig ha en så hotfull signatur som moderator. Det har stört mig sedan jag först såg den.
Sedan så behöver ni inte para ihop mig med Guldhamster. Jag gillar honom, ja. Jag får väl gilla honom om jag vill utan att han ska behöva sammanblandas med mig på sådana där sätt som att skriva /?
Det är mobbing att skriva sådär som om vi två vore en person bara för att vi råkar ha liknande åsikt i en fråga.
Jag bryr mig inte personligen, men upplysningsvis liksom.
16 april 2012, 19:41
Schueberird
Medlem
sugmundfreud skrev:
Sedan så behöver ni inte para ihop mig med Guldhamster. Jag gillar honom, ja. Jag får väl gilla honom om jag vill utan att han ska behöva sammanblandas med mig på sådana där sätt som att skriva
Det där var mitt personliga inlägg som vanlig medlem och om du ska bli arg på någon, då är det mig du ska bli arg på - inte på moderatorerna som kollektiv.
Det i rosa ruta var däremot mitt inlägg som moderator. /S
16 april 2012, 19:52
sugmundfreud
Medlem
Schueberird skrev:
Det där var mitt personliga inlägg som vanlig medlem och om du ska bli arg på någon, då är det mig du ska bli arg på - inte på moderatorerna som kollektiv.
Det i rosa ruta var däremot mitt inlägg som moderator. /S
Okej, förvirrande med rutor i personliga inlägg!
Jag är inte arg, jag uppfostrar er till well behaved modz och forumiter . Ja, måhända är jag lika irrationell och ilsket förvirrande som Resistance is futile: You will be moderated.
16 april 2012, 20:33
Zombie
Moderator
Resistance is futile: you will be sugmundanalyzed.
(obs. "-anal-")
16 april 2012, 21:54
Ufo
Medlem
Incognita skrev:
Star Trek-nörderi
Jaha, var det så lågt.
Incognita skrev:
(Men Star Trek-referenser är ju ascoola ju - tycker inte alla det?! )
Djupfryst kött är ascoolt.
16 april 2012, 23:05
Schueberird
Medlem
Jag tycker vi byter till "Essen Sie Scheisse, bitte!"