Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa
Nya moderatorer. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Nya moderatorer.
Vi får se om ni jublar lika mycket när ni blir modererade :04:

13 augusti 2011, 19:28
Moderator
Ron Jeremy skrev:
*Kort inhopp*

[...]

*Borta igen*

Det inhoppet blev jag faktiskt litet rörd av.
Vi ska kämpa som hjältar ;) , kämpa på du med!

Tack även Asmix — en klok person som inte hoppar in för ofta.

14 augusti 2011, 20:29
Medlem
Aha, nice därav alla plötsliga "gröngölingar". En får gratulera då! Själv trivdes jag bra som moderator, chill att moderera. Men jag är oftast utan dator numera sedan jag blev hillbilly. Är på kort besök i min lägenhet nu.

15 augusti 2011, 20:49
Moderator
En får tacka så mycket. :) Hehe, jo, här sitter man med både makt och ansvar rätt ut i nätet; båda känns i maggropen fast på litet olika sätt... får hoppas kroppen kan se litet lugnare på det med tiden.

Hoppas det rör på sig med boende och uppkoppling. Låter litet jobbigt just nu. Det är ju också så roligt att se dig när du dyker upp, vilket jag vet fler som tycker.

16 augusti 2011, 14:38
Medlem
Schueberird skrev:
Vi får se om ni jublar lika mycket när ni blir modererade :04:

Mmmm. Den som skriver här får se. :mrgreen:

17 augusti 2011, 10:04
Medlem
Triggade jag ditt trotsbeteende nu? ;)

17 augusti 2011, 11:48
Medlem
Schueberird skrev:
Triggade jag ditt trotsbeteende nu? ;)

Inte än. :lol:

17 augusti 2011, 13:16
Medlem
Zombie skrev:
En får tacka så mycket. :) Hehe, jo, här sitter man med både makt och ansvar rätt ut i nätet; båda känns i maggropen fast på litet olika sätt... får hoppas kroppen kan se litet lugnare på det med tiden.

Jag hade liite problem med makten ibland, lätt och frestande att missbruka. Men jag lyckades hålla mig i skinnet :lol: .

Zombie skrev:
Hoppas det rör på sig med boende och uppkoppling. Låter litet jobbigt just nu. Det är ju också så roligt att se dig när du dyker upp, vilket jag vet fler som tycker.

Mm jag har mitt bohag på sammanlagt 7 olika ställen i dagsläget. För att ta ett exempel på jobbigheter. Får väl se hur det blir med internet. Blir nog mest att låna andras en lång tid framöver. Kul att höra att min närvaro uppskattas, känner mig ofta som persona non grata överallt både irl och så vidare.

17 augusti 2011, 21:50
Medlem
Grattis till det ökade ansvaret.

http://www.dagensjuridik.se/2011/08/mod ... gkommentar

25 augusti 2011, 02:36
Medlem
:shock: :shock: :shock:
Det är ju fullständigt bisarrt.

26 augusti 2011, 12:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 61 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.