Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Går det att ha länge signatur än 255 tecken? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Går det att ha länge signatur än 255 tecken?
"Din signatur innehåller 290 tecken. Det maximala antalet tillåtna tecken är 255."

Är det möjligt att på något sätt bryta mot det maximala antalet tillåtna tecken-regeln? Jag skulle verkligen vilja ha

"We love them because they're smart and they can fly and they're free. And then we stick them in a cage and make them completely dependent on us and clip their wings and take away their ability to fly. And then when they don't meet our expectations, we want to get rid of them."

Men det är tydligen inte möjligt. Vet isåfall inte vad jag ska ha för signatur..

Edit: Insåg att min bild även försvann precis, någon som vet orsaken? Eller syns den för någon annan? Det står användarvisningsbild under mitt namn. :S

14 maj 2012, 20:58
Moderator
Inlägg Re: Går det att ha länge signatur än 255 tecken?
Jag kan tyvärr inte se din bild. Vet inte vad det beror på (det tekniska är inte min grej). Vad gäller signaturen - kan du inte korta ner lite bara, ta bort onödiga småord men behålla själva kärnan?

14 maj 2012, 21:04
Medlem
Incognita skrev:
Jag kan tyvärr inte se din bild. Vet inte vad det beror på (det tekniska är inte min grej). Vad gäller signaturen - kan du inte korta ner lite bara, ta bort onödiga småord men behålla själva kärnan?

Jag kunde se min bild i början, men sedan försvann den. Konstigt.

Jag vet inte hur jag ska korta ner det, men får väl klura lite på det då. Tack!

Testade bilden igen, hoppas den stannar kvar den här gången!

14 maj 2012, 21:06
Medlem
Din bild ligger på postimage, där ligger den bara kvar så länge postimage vill. Prova att ladda upp den på forumet istället!

14 maj 2012, 22:16
Medlem
Savanten Svante skrev:
Din bild ligger på postimage, där ligger den bara kvar så länge postimage vill. Prova att ladda upp den på forumet istället!

Jag vet inte hur man gör det! Klickar man på Ladda upp en bild så hamnar den ju där.. :oops:

15 maj 2012, 00:00
Medlem
Bild

1. Ladda ner bilden på din dator.
2. Välja "Ladda upp från din dator", tryck på "Browse" och hitta din bild.
3. UZW...

15 maj 2012, 00:15
Medlem
Det är alltså ett, av flera, sätt att se till att din avatar inte försvinner.

15 maj 2012, 00:19
Medlem
Jo, jag vet. men då måste bilden vara mindre än 20kB och min är 21.. så det fungerade inte, tyvärr.

15 maj 2012, 09:50
Medlem
Melopsittacus skrev:
Jo, jag vet. men då måste bilden vara mindre än 20kB och min är 21.. så det fungerade inte, tyvärr.
Din bild på papegojorna är bara 9,592KB enligt min dator.

15 maj 2012, 11:54
Moderator
Ufo skrev:
Din bild på papegojorna är bara 9,592KB enligt min dator.

Fast det hjälper ju inte, eftersom den aktuella avatarbilden föreställer undulater. :04:

15 maj 2012, 13:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.