Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Moderator avgår. 
Författare Meddelande
Site Admin
Inlägg Moderator avgår.
sugmundfreud avgår tillfälligt som moderator, hon behöver tid att vila upp sig.

31 mars 2011, 03:19
Medlem
Inlägg Re: Moderator avgår.
@s

Tråkigt att höra. Hoppas du snart mår bättre.

31 mars 2011, 08:26
Medlem
Jag stängs av som moderator för att jag avslöjar obekväma sanningar om Savanten Svantes multipla personligheter heter det. Dock har jag inte vägrat avgå utan jag har sagt att Savanten får göra som han vill med den saken.

Jag mår inte ovanligt dåligt, mår som vanligt. (Tack för omtanken Mats!). Att jag behöver vila upp mig är bara ett sätt att säga: Hon är inte vid sina sinnens fulla bruk, lyssna inte på henne.

31 mars 2011, 10:00
Medlem
Citera:
-All right, Callahan, button your lip, that's an order!
-Captain, if you want to jerk all these people off, you can, but don't do it with me.
-That's it, Callahan! You just got yourself a 60-day suspension!
-Make it 90!
-180! Give me your star.
-Here's a 7-point suppository, Captain!
-WHAT did you say?
-I said STICK IT IN YOUR ASS!

31 mars 2011, 13:15
Medlem
Citera:
Horace King: So I heard you got a forced vacation.
Harry Callahan: [takes his magnum gun out] Uh-huh.
Horace King: You still use the Magnum .44?
Harry Callahan: Pretty powerful. You want see?
Horace King: Sure.
Harry Callahan: [shoots a tree stump and some metal. Tons of wood splinters go all over the place in the bullets make shattering circles in the metal!]
Horace King: Look, you got start being careful. I think you really should go on vacation.
Harry Callahan: Forget it. I never take a vacation.
Horace King: Well either that or quit.
Harry Callahan: That's good idea right there. I really should quit. Then I can handle the law my own way.
Horace King: Yeah, but then you'll be a JAMF.
Harry Callahan: Uh huh. And what is a JAMF?
Horace King: Jive ass mother...
Harry Callahan: [cutting off just in time] Forget I asked.

31 mars 2011, 13:21
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag stängs av som moderator för att jag avslöjar obekväma sanningar om Savanten Svantes multipla personligheter heter det. Dock har jag inte vägrat avgå utan jag har sagt att Savanten får göra som han vill med den saken.

Jag mår inte ovanligt dåligt, mår som vanligt. (Tack för omtanken Mats!). Att jag behöver vila upp mig är bara ett sätt att säga: Hon är inte vid sina sinnens fulla bruk, lyssna inte på henne.

Det skadar inte att ha en moderator som faktiskt kan skilja på de olika medlemmarna.

31 mars 2011, 14:39
Medlem
Savanten Svante, kan du klargöra den här historien från din synvinkel?
Jag vill inte skicka PM och viska bakom kulisserna.
Ut med språket båda två (Sugmund också alltså) så kan vi försöka bena ut var det gått fel, om det går.

31 mars 2011, 14:49
Medlem
Vad som har gått fel? Sugis blev galen och klarar inte att skilja på olika människor längre.

Jag har inga barn, undrar vem som är far till ufos barn?

Förövrigt har jag inte avsatt henne som mod, det har UFO gjort.

Jag blir sur när jag blir anklagad för att ha mindfuckat henne.

31 mars 2011, 14:52
Medlem
Men där har vi klarat ut en oklarhet jag grunnat på ett tag men inte kommit mig för att fråga om: ADMIN!
Är det alltså Ufo som är admin här?

Men då lurkar han ju i kulisserna! UFO! FRAM MED SPRÅKET!

Jag anar en tragisk kärlekshistoria bakom alltihop.

Eller så är jag lite för romantiskt lagd. Men jo, faktiskt.
Ufo, din kåtbock (OBS!här lät jag fantasin flöda fritt.) - nu får du allt förklara dig!

31 mars 2011, 14:56
Medlem
Ja, det är ufo som är admin.

Han föredrar att vara vanlig användare på vanliga villkor, och jag föredrar att vara vanlig användare utan befogenheter alls.

GISSA om det är frustrerande när MOD börjar komma med idiotier och admin vägrar svara på tilltal.

31 mars 2011, 15:00
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 57 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.