Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Är Yetin avstängd? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Är Yetin avstängd?
Eller är det bara hans titel som har ändrats?

8 oktober 2010, 22:43
Medlem
Inlägg Re: Är Yetin avstängd?
Färgen på namnet har ändrats också. GULT! Kanske han har kissat på sig. :lol:

8 oktober 2010, 23:04
Site Admin
Vifta med yxa och önska livet ur någon får han göra någon annanstans.
Framtiden får avgöra huruvida Yetin kommer tillbaka.

8 oktober 2010, 23:23
Medlem
Oh, aj, negerbraj. Jag känner mig lite dum som skrev i tråden nyligen. Kanske triggade honom där. Hann inte läsa vad som skrevs av Yetin, men tydligen var det någonting magstarkt. Men det är svårt att låta bli att diskutera psykopaters framfart, det är intressant.

9 oktober 2010, 00:58
Medlem
sugmundfreud skrev:
Oh, aj, negerbraj. Jag känner mig lite dum som skrev i tråden nyligen. Kanske triggade honom där. Hann inte läsa vad som skrevs av Yetin, men tydligen var det någonting magstarkt. Men det är svårt att låta bli att diskutera psykopaters framfart, det är intressant.
Inte särskilt förvånande att du missar vem som är psykopat. Jag menar inte att du är korkad men någon människokännare verkar du inte vara.

Bra med ban, inte en sekund för tidigt.

9 oktober 2010, 01:08
Medlem
Självklart är jag ingen människokännare i grunden, det är ju pga denna oegenskap jag inte bara varit kompis med antisociala och psykopatiska avskräden, utan också duperats och utnyttjats av dem under årens lopp.

Så dessa är relativt lätta att se för ett tränat öga. Det är inte psykopati att bli arg för en kränkning och vilja ha hämnd. Dock är barnsligheten likartad både vid psykopati och autism. Därav sandlådenivån när det blir konflikter.

9 oktober 2010, 11:38
Medlem
Som sagt vill jag inte idiotförklara dig men du var bland de första att gå på yetins valser.

Det första jag såg dig skriva i det här så skrev du något i stil med: "aha, är hon sån. Ja, att hon är psykopat förvånar mig inte. Det trodde jag första gången jag såg henne i forumet! Nu har vi det bekräftat".. Detta var alltså i en tråd yetin skapat för att snacka ner **, bla. så påstod han att ** hade sagt till honom att hon är psykopat. - Jo men tjena,inget tyder på att du använt dina hjärnceller imo. Tror du på allt som folk säger till dig så förstår jag att du ser psykopater överallt.

Det äcklar mig att spekulera i andras diagnoser som inte undrar själva. Speciellt en sådan som går ut på att totalt ondskefullgöra en person, men är man en imbecill så varför inte lika gärna ta det för givet från början.. Sen är det rätt tydligt att du ofta bara läser sista sidan i en tråd när du hoppar in efter att du inte varit online på ett tag. Du hade knappast hetsat honom något jämfört med vad jag gjort innan, bla. så skrev han att den som skickade sina räkningar till honom förtjänar att dö. -va? Han som är en sån hyvens person, trodde det bara var psykopater han ville skrämma lite. Not.. Efter din post skrev han inget som inte skrivits förut vad jag la märke till iaf, det var historian han kokade ihop från början blandat med lite skrämselpropaganda. Du bekräftade bara att det också finns folk som tror på honom. Jag har inget emot dig i vanliga fall men här måste jag säga ifrån.

Citera:
Det är inte psykopati att bli arg för en kränkning och vilja ha hämnd
Du tror alltså att jag menar att Yetin är en psykopat. Ja, det har jag skrivit ett par gånger för att han med sina två hjärnceller skall förstå att jag inte går på skiten. Diagnoser spelar iaf mindre roll i det här sammanhanget, största idioten är Yetin och man är en imbecill om man inte fattar det.

Citera:
Därav sandlådenivån när det blir konflikter.
Jo, att göra offret till den onda och försöka göra så att andra fryser ut denna. Det kan också vara ett vuxet beteende eftersom det knappast hör till ovanligheterna att i konflikter bete sig så. Men Yetin gick över gränsen det första han gjorde, vilket iofs kanske kan förklaras med en hjärna inte mer utvecklad än den en bebis har. Men drar du in ** i den sandlådan så är du inte mycket mognare själv.

Moderator: Zombie
Tog bort namn.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

9 oktober 2010, 14:21
Medlem
Jag har inte sagt mig vara varken 1. reko eller 2.mogen. Jag sitter själv i sandlådan, absolut. Och gud nåde den som passerar, jag greppar tag i dem och drar ner dem i gropen jag grävt. Som när jag var 4 år. Kolla bara, i sann narcissistisk anda har jag fått tråden om Yetins avstängning till en personlighetsanalys av mig.

Visst, ingen av de inblandade är här nu, men jag tycker fortfarande att Yetin har gjort helt rätt i sin smutskastningskampanj. Enligt mitt godtycke då. Utnyttjande personlighetstyper ska dras fram i ljuset och belysas. För skadeprevention och för lärdom.

Möjligtvis blir det fel i balansgången mellan forumet och hans egna blogg tex.

9 oktober 2010, 16:53
Site Admin
Beslutet om avstägning är grundat på hur Yetin har framfört sin ilska.
Själva ilskan och vad som är sant eller lögn skiter jag högaktningsfullt i.
Beslutet togs i all hast igår, och står fast.
Saker som jag inte vill se.
*Viftande med mordvapen som om det vore beundrandsvärt, särskilt inte mot annan människa.
*Önskan att personer skall dö. Eller på annat sätt fara illa.
*Uppmaningar att andra skall utföra illdåd av det här slaget.
*Utlämnande av andras privata uppgifter som namn, adress epost etc.....

Jag kommer också efter det här göra mig mer nåbar, så det slipper bli världskrig så fort jag behöver vara på annat håll.

10 oktober 2010, 00:52
Medlem
På sätt och vis var det bra att admin såg vad Yetin skrivit. För om jag hade sett det hade jag troligtvis bara censurerat inlägget. Jag är rätt kass på att avgöra när någonting eller någon blir "för mycket".

Så tack till alla forumiter som bemödar sig med att rapportera inlägg och dylikt, för det är oftast så jag får upp ögonen för när åtgärder behöver vidtagas.

10 oktober 2010, 03:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.