Ny tråd Svara på tråd  [ 143 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Har det här forumet blivit bättre på sistone? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg !
sugmundfreud skrev:
Blev kallad det ena och det andra.

ENA!

ANDRA!

*kallar sugis både det ena och det andra*

Spoiler! :
:D

16 juli 2013, 22:45
Moderator
Inlägg Re: Har det här forumet blivit bättre på sistone?
sugmundfreud skrev:
Zombie skrev:
sugmundfreud skrev:
Vad jag minns fick jag en sjuhelsikes utskällning sist jag återkom hit efter en tids bortavaro. Blev kallad det ena och det andra.

Av någon eller ett par av dem som då var aktiva, minns inte så noga. Men inte av alla. Man tappar så lätt proportionerna, särskilt om man inte har så mycket att stå på från början, i sig själv, sin övriga livssituation eller på det här stället. Eller har svårt att ta in det man får eller har hål som är svårfyllda. Och det blir inte bättre ifall några har svårare att säga "välkommen, vad roligt att du är tillbaka" även om de tycker det, än vad de som skäller har att göra det. Tror inte ens det är så ovanligt att råka i en sådan situation. Ens för folk som dig eller mig som kan se ut som om vi är väl inne i etablerade gäng.

Forum som krymper ihop blir smått obehagliga kan man säga.

Jo, så kan det bli. Men det behöver fortfarande inte innebära att inte fler vantrivs med det eller har svårt att hitta gemenskap fast de kan se inne ut för någon annan. Eller att alla är emot en (eller ens den som skäller är det, på andra områden än det hen skäller om).

17 juli 2013, 04:36
Medlem
Inlägg Re: Har det här forumet blivit bättre på sistone?
men jag gillar garn. tänk på att jag har aschpbergers. :(

19 juli 2013, 01:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 143 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Som gäst saknar du privilegier.