Förstår fortfarande inte. Någon som gör det som kan förklara lite mer utförligt?
Eller ska vi lämna detta nu och helt enkelt gå vidare? Jag har jävligt ont i min högra lilltå eftersom jag sparkade sönder den mot en betongvägg igår, så idag tar vi det jävligt lungt, inga plötsliga krumsprång eller så - hör ni det?!
3 april 2011, 11:52
sugmundfreud
Medlem
Re: Moderator avgår.
*Modbot reactivated*
7 april 2011, 12:40
Admin
Site Admin
Jag överreagerade och det tog alldeles för lång tid för mig att inse det. Så jag kan meddela den trevliga nyheten att sugmundfreud återigen tackat ja till att bli moderator.
7 april 2011, 12:40
Inaktiv forummedlem
Medlem
Bra!
8 april 2011, 11:52
Admin
Site Admin
Det gått lång tid(3 månader) sedan sugmundfreud har varit inloggad. Och det är en säkerhetsfråga att inte ha inaktiva konton som kan se "hemlig" information inne i databasen, så därför har jag avaktiverat statusen moderator.
5 augusti 2011, 04:00
Guldhamster
Medlem
Hon var ju här och postade för en dryg vecka sen. Bilder på sitt nya hus. Det är det hon ägnat sig åt senaste tiden verkar det som.
5 augusti 2011, 06:43
Admin
Site Admin
Guldhamster skrev:
Hon var ju här och postade för en dryg vecka sen. Bilder på sitt nya hus. Det är det hon ägnat sig åt senaste tiden verkar det som.
sugmundfreud får själv, om hon vill, redogöra varför hon väljer att skriva under pseudonym.
Jag avstår från att spekulera om ev orsaker, det skulle inte kännas rätt.