***** ÄR aspergertönten/oskulden/hebefilen från Umeå, ***** Lescure, som förföljer mig.
Jag kommer därför inte att posta mer på detta forum.
Notera att ***** registrerade sig här samtidigt som jag bannades från AS-forum och skapade ett konto här.
***** påstår att han "spårade mig" genom att söka på mitt blogganvändarenamn Soleiyu och därigenom hitta länkar till mitt WP-konto. Beviset på att han ljuger är att ingen länk till mitt WP-konto existerade. Söker man på "Soleiyu" hittar man en länk till en blogg som heter Privatecomfortzone, vilken var min gamla blogg "Zoonicdehedgehoog" efter namnbyte. Däremot finns inga länkar till någon "zoonic" blogg. *****/*****var däremot medveten om att jag haft ett konto på WP och eftersom han googlar mig dygnet runt var det inte svårt för honom att känna till mina spår och hänvisa till dem. Hans berättelse föll dock på lögnen om att det skulle finna sen koppling mellan "zoonic" och "soleiyu". Ingenstans omnämnd zoonic och soleiyu på samma internetsida.
***** är missfostret, den eviga oskulden och hardcoreaspergaren ***** Lescure (***** innan namnbytet) från/i Umeå.
Moderator: Ohörsamhet mot moderation. Du stängs temporärt av.