Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Gratis bok t aspergare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gratis bok t aspergare
Jag har skrivit en ny bok och ger nu bort 50 exemplar till aspergerpersoner. Du betalar inte ens porto. Det är "Asperger och HF autism: Radikala perspektiv", som normalt kostar 175 kr (på http://www.andet.se).
Mitt syfte är att sprida asperger-radikalism och starta nya processer.
Enda motprestationen är att mottagaren måste lova att ha läst boken inom 4 veckor från att man får den.

Erbjudandet gäller bara 2009-10-11 till 2009-10-31, bara för aspergare, och max 50 personer. Skicka e-post med nedanstående text (inklusive din postadress) till info@andet.se så kommer din bok (tunn med mycket innehåll) per post inom en vecka.

Tor

Hej aspergerföretaget Andet (info@andet.se)!

Jag är en aspergare / person med Aspergers syndrom eller person med högfungerande autism, och jag vill ha ett exemplar av boken "Asperger och HF autism – Radikala perspektiv" utan kostnad. Motprestation är att jag lovar att läsa boken inom fyra (4) veckor från att jag har mottagit den.

[Adress
för
papperspost]

13 oktober 2009, 11:14
Medlem
Inlägg Re: Gratis bok t aspergare
Har beställt och är RIKTIGT nyfiken!

13 oktober 2009, 12:08
Medlem
Jag har också beställt. Hoppas att det inte finns allt för många fler giriga Aspergare så man hinner vara en av de 50 som får en bok :mrgreen: .

14 oktober 2009, 16:20
Medlem
Beställde en jag med.
Skall bli intressant.(Hoppas jag :) )

14 oktober 2009, 16:38
Medlem
Fick den idag. Har läst den idag.

Jag är eld och lågor! Fast jag ska smälta den lite först innan jag skriver om den!

14 oktober 2009, 17:50
Medlem
Fick den idag. Här skall läsas, ser intressant ut.

15 oktober 2009, 14:57
Medlem
Låter intressant. Fast det framgår inte om man syftar bara på diagnosticerade aspergare eller inte, men det ger väl sig. Framförallt skulle det vara intressant att se om Tor och jag är på samma kurs eller fortfarande på kollisionskurs. :mrgreen:

15 oktober 2009, 16:17
Medlem
rdos skrev:
Låter intressant. Fast det framgår inte om man syftar bara på diagnosticerade aspergare eller inte, men det ger väl sig. Framförallt skulle det vara intressant att se om Tor och jag är på samma kurs eller fortfarande på kollisionskurs. :mrgreen:

Ni kanske är på koalitionskurs? :)

"All over the place, from the popular culture to the propaganda system, there is constant pressure to make people feel that they are helpless, that the only role they can have is to ratify decisions and to consume."
Noam Chomsky

17 oktober 2009, 20:27
Medlem
Savanten Svante skrev:
rdos skrev:

Ni kanske är på koalitionskurs? :)

Jag tror mer vi är på ignorera-varandra-kurs. Iaf så verkar Tor ignorera mig, fast det är jag väl iofs van vid. Det brukar vara den metoden han använder när han inte vill kännas vid något.

Kan man förresten vara på koalitionskurs utan att veta om det? :mrgreen:

19 oktober 2009, 09:56
Medlem
Ah, nu har jag äntligen fått svar på min fråga. Enligt Andet så är jag portad ifrån alla hans arrangemang. Han vill inte ens tjäna pengar på mig genom att sälja sin bok. Häftigt. :mrgreen:

Någon här som kan låna ut sitt exemplar? Jag blir väldigt nyfiken på vad Tor egentligen har att dölja genom sitt utspel.

19 oktober 2009, 11:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.