Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Sverigedemokraterna har visst tröttnat på sig själva... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Sverigedemokraterna har visst tröttnat på sig själva...
Sverigedemokraternas nya sajt:
http://www.sverigedemokraterna.de/

22 augusti 2011, 02:47
Medlem
Inlägg Re: Sverigedemokraterna har visst tröttnat på sig själva...
Jag röstade på SD och kommer fortsätta göra det tills Sverige är rensat från smurfar, tomtenissar och fajansmålare.

/Mod. Schueberird ersatte vissa utpekade folkslag med andra utpekade folkslag.

Senast redigerad av Schueberird 23 augusti 2011, 13:32, redigerad totalt 3 gånger.

Jaja...

23 augusti 2011, 12:36
Medlem
Visst visst, men om du läser på sajten som jag länkade till, så verkar det som att SD har bytt inriktning ganska rejält ;) Vad du egentligen vill ha är alltså mer mångfald och uppblandning - inte mindre.

23 augusti 2011, 12:47
Medlem
Så nu har detta forum direkt börjat bli övermodererat när ett gäng medelålders, arbetslösa, förtidspensionerade, sexuellt frustrerade nollor ges möjligheten att skapa sitt mikrosamhälle och imitera sina mer "ansvarsfulla" förebilder i den riktiga världen. AspergerForum finns redan.

Då måste även jag välja att lämna detta forum för gott.

23 augusti 2011, 15:16
Moderator
Eller så kan du ge dina synpunkter i avdelningen för sådana.

Inläggen om moderering var flyttade till den avdelningen som egen tråd ett tag. Nu återflyttade tillsammans med de då nytillkomna inläggen.

Vilka inlägg som ursprungligen postades i den avknoppade tråden framgår av inläggsrubrikerna. /mod. Zombie

23 augusti 2011, 15:27
Moderator
Inlägg Sverigedemokraterna har visst tröttnat på sig själva...
Det vore tråkigt om du lämnade forumet, Guldhamster. Det är jag rätt säker på att vi tycker allihop (alla nollorna menar jag). Vi är måna om att värna åsiktsfrihet och yttrandefrihet men tycker att det blir otrevligt om grupper eller personer pekas ut i de ordalag som du gjorde (alltså som att de ingår i kategorin "drägg") och att Sverige skall rensas från dem (inklusive dem som redan beviljats uppehållstillstånd och enligt lag har rätt att stanna, vilket innebär någonting mer drastiskt än att diskutera begränsning av kommande invandring).

(Nu måste jag tyvärr springa till en buss för att hinna till hemorten och hämta på fritids; kommer därför inte att kunna följa diskussionen mer just nu.)

Ursprunglig inläggsrubrik återställd. /mod. Zombie

23 augusti 2011, 15:38
Medlem
Guldhamster skrev:
Så nu har detta forum direkt börjat bli övermodererat när ett gäng medelålders, arbetslösa, förtidspensionerade, sexuellt frustrerade nollor ges möjligheten att skapa sitt mikrosamhälle och imitera sina mer "ansvarsfulla" förebilder i den riktiga världen. AspergerForum finns redan.

Moderator: Schueberird
Aspieforum har inget intresse av att dras in i onödiga rättsprocesser.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

Jag tycker också att det är synd om du försvinner. Vad moderatorerna gör ska inte tas personligt.

23 augusti 2011, 15:43
Medlem
Guldhamster skrev:

Är det alltså meningen att forumet skall utgöra språkrör för moderaternas åsikter? Det upplever jag som en rejäl kursändring... kanske inte helt oväntat med tanke på vilka som numer ingår i moderatorhydran. Vad är meningen Admin?

23 augusti 2011, 15:51
Medlem
1. Det är inte övermodererat för att det har skett EN moderering.
2. Nån som är intresserad av att vara ansvarig utgivare, så kan jag skriva olagliga saker och låta nån annan ta smällen? Nån?

Tog bort inlägg som var en kopia av detta. Vi gick om varandra när jag delade tråden. /mod. Zombie

23 augusti 2011, 16:00
Medlem
Inlägg Re: Moderering gällande att peka ut folkgrupper
Moderator: Schueberird
Tillägg: Däremot är alla medlemmar, vilket Incognita redan påpekat, välkomna att diskutera invandrings- och integrationsfrågor, men att kalla hela grupper av människor för drägg är inte bara meningslöst som argument utan kan också dra in Aspieforum i onödiga rättsprocesser, vilket vi gärna undviker.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

23 augusti 2011, 16:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.