Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Musiktråden
Posta bra musik i den här tråden!

Jag börjar med musik från förr:



27 juni 2010, 19:48
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Smog - Vessel in Vain:


Haha, yxan på bilden var faktiskt bara en tillfällighet, men för bra för att låta bli 8-)


28 juni 2010, 00:34
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden


28 juni 2010, 00:59
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag tipsar om destroyer.net för er som gillar dubstep/dnb/breakcore/speedcore/hardcore. En varning utfärdas dock för att lyssna på eftermiddagen då det av någon anledning ofta spelas riktig jävla bajsmusik (möjligen med undantag för under helgerna som till exempel just nu)). Jag brukar föredra att lyssna på kvällar och nätter (svensk tid) då det spelas mer "core"-musik. expansionbroadcast.com är ett säkrare kort för er som föredrar enbart dnb/dubstep.


4 juli 2010, 17:23
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Schueberird skrev:
Jag tipsar om destroyer.net för er som gillar dubstep/dnb/breakcore/speedcore/hardcore. En varning utfärdas dock för att lyssna på eftermiddagen då det av någon anledning ofta spelas riktig jävla bajsmusik (möjligen med undantag för under helgerna som till exempel just nu)). Jag brukar föredra att lyssna på kvällar och nätter (svensk tid) då det spelas mer "core"-musik. expansionbroadcast.com är ett säkrare kort för er som föredrar enbart dnb/dubstep.

Schueberird, det Där låter ju mer nisch-undergroundigt än när Calle Dernulf
körde extrasub-dubacidfunkkvällar med radikalt obskyra deeptecken på
gamla Ritz vid Medis 1988-89,typ.


4 juli 2010, 21:14
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
asponomen skrev:
Schueberird, det Där låter ju mer nisch-undergroundigt än när Calle Dernulf
körde extrasub-dubacidfunkkvällar med radikalt obskyra deeptecken på
gamla Ritz vid Medis 1988-89,typ.


:ugeek: 8-)


4 juli 2010, 21:18
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
:mrgreen: :shock: :geek:


4 juli 2010, 21:30
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden


Citera:
För den som själv har nåt att dölja ropar på förstärkt polis
Propagandaapparaten skyddar dom på alla vis
Miljonärerna och skattefifflarna går fria
Dom handlar aldrig bara för en tia
Och klasstillhörigheten är en förmildrande omständighet


4 juli 2010, 23:54
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Schueberird skrev:
Jag tipsar om destroyer.net för er som gillar dubstep/dnb/breakcore/speedcore/hardcore. En varning utfärdas dock för att lyssna på eftermiddagen då det av någon anledning ofta spelas riktig jävla bajsmusik (möjligen med undantag för under helgerna som till exempel just nu)). Jag brukar föredra att lyssna på kvällar och nätter (svensk tid) då det spelas mer "core"-musik. expansionbroadcast.com är ett säkrare kort för er som föredrar enbart dnb/dubstep.


Jag vill också varna för destroyer.net:s husspanjor som tror att han kan rappa samtidigt som han DJ:ar, men nej, Señor Spañor, du ska inte försöka rappa (eller vad det nu är människan gör - det kommer hursomhelst ut konstiga ljud ur ett hål i hans ansikte) samtidigt som du DJ:ar - på samma sätt som jag inte ska våldföra mig på det spanska språket, men gör det ändå. Om ni alltså plötsligt hör slikt, så är det bara att byta kanal direkt; det blir aldrig bra eller ens bättre; de konstiga ljuden ur hålet i ansiktet bara fortsätter att komma och komma. Det är som att titta ner i en avtäckt golvbrunn och skrämmas av känslan att man mycket snart ska sugas ner i allt det där djupa svarta.


8 juli 2010, 04:06
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Asponomen I <3 U!!!!!!!
Hittade en ny(gammal) låt av Eric Prydz som är bara SÅ bra!



Pjanoo baklänges.


10 juli 2010, 14:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron