Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Det får du tro vad du vill eller kan om. Min ursprungliga poäng kvarstår, av den och det följande är den det enda som hör till frågan.


30 november 2010, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Sitter du och intrigerar och muckar gräl igen, Inaktiv forummedlem? *hämtar en lagon böjlig kvist från skogen*


1 december 2010, 00:07
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
*går och hämtar en annan kvist som inte är lagon utan precis lagom*


1 december 2010, 00:13
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Sitter du och intrigerar och muckar gräl igen, Inaktiv forummedlem? [...]
Ja.


5 december 2010, 00:08
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:
[...] Min ursprungliga poäng kvarstår, av den och det följande är den det enda som hör till frågan.

Din fäbless för rebusmakeri vållar stundom stora problem för din omgivning. Jag är i alla fall alldeles för dum för att förstå vad detta meningsbyggnadshaveri betyder. Skulle du kunna tänka dig att göra en översättning till begriplig svenska (alternativt begriplig engelska, tyska eller franska)?


5 december 2010, 00:16
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Om du tror du håller dig med en spirituell ton så tar du miste, rent upplysningsvis. Mig lyckas du bara förolämpa, och så lättförolämpad är jag inte. För att förebygga svar av typen "tack detsamma" kan jag genast säga att jag ser att du reagerar likadant på mycket som inte är menat som förolämpningar, och också att du brukar se moralisk ruttenhet där den inte finns eller i mängder som är helt uppåt väggarna. Så det kan jag eventuellt tänka mig att tala med dig om, för där "döljer" sig nog så uppenbart en inkompatibilitet mellan två världar. Svara på din i förolämpande ton ställda fråga vill jag dock inte. Kanske skulle jag ha gjort det första och andra gången, men nu är det för många gånger bortom det.


5 december 2010, 00:34
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Inaktiv forummedlem skrev:
CodeRedAlert skrev:
Sitter du och intrigerar och muckar gräl igen, Inaktiv forummedlem? [...]
Ja.

^^
Jahapp.
Kan vi alla kollektivt gå och hämta den där kvisten?
Jag tycker att det här bör göras i en demokratisk anda.


5 december 2010, 01:42
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
CodeRedAlert skrev:
Inaktiv forummedlem skrev:
CodeRedAlert skrev:
Sitter du och intrigerar och muckar gräl igen, Inaktiv forummedlem? [...]
Ja.

^^
Jahapp.
Kan vi alla kollektivt gå och hämta den där kvisten?
Jag tycker att det här bör göras i en demokratisk anda.


Skärpning. En riktig dominatrix använder inte demokrati, utan smisk. Ge inaktiv lite smisk istället. :mrgreen:


5 december 2010, 10:20
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Inaktiv forummedlem skrev:
Zombie skrev:
[...] Min ursprungliga poäng kvarstår, av den och det följande är den det enda som hör till frågan.

Din fäbless för rebusmakeri vållar stundom stora problem för din omgivning. Jag är i alla fall alldeles för dum för att förstå vad detta meningsbyggnadshaveri betyder. Skulle du kunna tänka dig att göra en översättning till begriplig svenska (alternativt begriplig engelska, tyska eller franska)?

Hans ursprungliga poäng brukar befinna sig i mitten av den gordiska knuten...


5 december 2010, 19:33
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:
Om du tror du håller dig med en spirituell ton så tar du miste, rent upplysningsvis. Mig lyckas du bara förolämpa, och så lättförolämpad är jag inte. För att förebygga svar av typen "tack detsamma" kan jag genast säga att jag ser att du reagerar likadant på mycket som inte är menat som förolämpningar, och också att du brukar se moralisk ruttenhet där den inte finns eller i mängder som är helt uppåt väggarna. Så det kan jag eventuellt tänka mig att tala med dig om, för där "döljer" sig nog så uppenbart en inkompatibilitet mellan två världar. Svara på din i förolämpande ton ställda fråga vill jag dock inte. Kanske skulle jag ha gjort det första och andra gången, men nu är det för många gånger bortom det.

Idel svammel.


5 december 2010, 19:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron